Er ikke rart jeg føler meg sprekkferdig he he

I går trodde vi at han skulle sparke seg ut. Det var voldsomme bevegelser der inne. Og når jeg skulle reise meg opp føltes det som om han hadde skrudd seg ned i bekkenet. Det var veldig vondt å gå. Men i dag er han helt rolig. Kanskje helt utslitt etter i går kveld? 😉

Man tror ikke magen vokser men godt man har bilder så man ser det på ordentlig ;-P

39 dager ish igjen hvis de tar ham før pga diabetesen 😉 Og magen rekker sikkert å bli mye større på de ukene he he…

4 kommentarer
    1. Flott og stor gravidmage 🌝
      Det er trangt inni magen nå, og da kan alle bevegelser kjennes ekstra mye. Jeg lærte at det viktigste er ikke selve styrken på bevegelsene, men at man skal kjenne liv og spark hver dag 🌝 Tenk at snart er magen borte og nurket ute 💙

    2. Kjempefin mage! Savner min når jeg ser slike bilder. Hadde gledet meg til å vise frem magen min da den ble skikkelig stor, men vinterkulda snøt meg for det, da jeg alltid gikk med stor dunkåpe ute blant folk. Ei jeg møtte da jeg var ute og trillet her forleden, sa hun trodde jeg bare hadde lagt på meg da hun så meg ute i vinter før babyen kom. Flott å se på disse magene iallefall, selv om de er tunge å dra på 🙂 Rart å tenke på at det ligger et komplett lite menneske der inne <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg