Ingen krise foreløpig…

Var hos jordmor i dag. Blodtrykket var gått ned, hevelsene litt mindre. Så ikke krise foreløpig men dette kan komme veldig raskt så må følge med. Skal måle blodtrykket hos henne hver uke nå. 

Formen er  ikke så mye bedre. Orker nesten ikke bevege meg. Får vondt i hele magen ved bevegelse. Så da blir det sofaen da. Er jo litt lei den nå kan man si. 

Har nesten ikke sovet i natt. Maten bare kommer opp i halsen så jeg nesten kaster opp, det er trangt nedi der nå ;-P Bygger opp med puter og diverse men sover jo ikke veldig godt slik. Savner helt sinnsykt å ligge på magen. 

Savner godis og frihet til å gjøre/spise hva jeg vil. Eneste jeg spiser fast om kvelden er en appelsin og kanskje et eple. Vekten har gått ned men jordmor sa det ikke gjorde noe da babyen får det den skal ha likevel. 

Men føler meg som dama på bildet….i ferd med å sprenge he he ;-P

1 kommentar
    1. Enda godt det er blitt litt bedre 🙂 Om jeg har forstått det riktig, er hvile det beste/eneste botemiddelet de har mot svangerskapsforgiftning, så ekstra viktig å lytte til kroppen nå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg