I går kjente jeg nesten ikke liv…panikk

Bildet er fra kjennliv.no.

I går ble jeg meget bekymret etter mange timer uten liv i magen. Selv ikke cola og søtsaker hjalp. I de siste ukene har jeg kjent så mye liv at jeg ikke har vært så bekymret. Og da ble jeg helt fra meg når jeg ikke kjente noe på 6-7 timer. Googlet og brukte doppler. Selv etter at jeg kjørte sønn min på fest i 12 i tiden kjente jeg ingenting. Etter at jeg la meg kjente jeg kanskje noe vagt der inne. 

Men i dag har jeg kjent masse liv igjen. Jeg tror han har snudd seg litt. For nå er sparkene veldig anderledes. Før hadde jeg spark langt ned i magen og ganske rett ned men nå er det mer inn mot ryggen og kanskje litt oppover…

Har heavy smarter nå. Denne stenen blir hard å få ut…

4 kommentarer
    1. Husk at de små babyene også innimellom har roligere dager- og da vil man merke mindre liv.
      Godt du følger med uansett ❤
      Høres vondt ut med nyrestein – er det ikke noe man kan ta som gravid for å minske plagene?

    2. Rubia: Vi har ikke time for ny ul. Men tenker å ta en 3D etter uke 24. Nei jeg blir ikke fulgt opp noenting ekstra. Litt rart iom at jeg er laaangt over normal svangerskapsalder. Jeg har fått time på Ahus til jordmor for å snakke om keisersnitt bare.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg