Tenk at vi er så heldige ;-)

Tenk at jeg skal bli mamma i juni. Tenk at jeg skal bli mamma igjen. Jeg har savnet noen å pusle rundt. Mine barn klarer seg jo selv nå. Jeg har jo aldri kosa meg hjemme med barna mine. Aldri hatt svangerskapspermisjon. Jeg var selvstendig næringsdrivende og måtte tenke på min inntekt fremover. Det var ingen ordninger for selvstendige på den tiden. Så jeg var tilbake på jobb en uke etter fødsel hver gang. Jeg pakket opp vogna hver dag og dro av gårde. Jeg var aldri borte en dag. Når barna var syke var det mormor som passet de. Var jeg selv syk tok jeg smertestillende og gikk på jobb. Hadde jeg nyresten, gikk jeg opp til legen og fikk en morfinsprøyte og jobbet videre. Galskap vil noen kalle det. Men kanskje er det derfor jeg har gått på noen smeller nå i senere tid. Jeg har alltid bare kjørt på, aldri gitt meg. 

Men nå skal jeg nyte hver eneste dag og kose meg med lillegutt. Gå turer og kose oss. Og jeg har jo bare vinterbarn. Så det blir uvant nå. Og sikkert mye lettere 😉

Nå skal jeg bake cupcakes til svigermor. 

God lørdag 😉

10 kommentarer

Siste innlegg