Thriller….

På mandag var jeg på Oslo city for å for siste Philgrastim behandling og måling av slimhinne. Der var det et egg/eggpose som var i veien. Den var 20mm stor. Fikk beskjed av Ava Peter om å ta ny ultralyd. Dro inn i dag, håpet at den hadde blitt borte men den var like stor. Hvis den hadde krympet til 15mm eller mindre kunne jeg sette nedreguleringssprøyten. Men den var like stor i dag. 

Så nå venter jeg på svar fra klinkken….

Jeg er kjempenervøs for dette. Håper ikke dette gjør at innsett blir ytterligere forsinket. Håper de har et triks å komme opp med.

Noen andre som har lignenede erfaringer??

4 kommentarer
    1. Håper de finner en løsning på det slik at ikke prosessen blir ytterligere forsinket 👍 Må foresten le litt for da jeg leste overskriften, samt så bilde i ditt forrige innlegg, trodde jeg du hadde vært på sopptur i skogen 😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg