Det blir blastocyst denne gangen også ;-)

Julia på klinikken mixet dager og datoer. Så jeg trodde at det skulle være innsett av 4 dagers embryo, men det er visst uttak på torsdag så da blir det blastocyster likevel. Fort gjort altså. Men nå er alt orden. 

Så da må jeg begynne på progesteron på fredag. 

I går skulle vi på langtur. Vi skulle ta turen fra Bingsfoss-Rånåsfoss langs Glomma. Det var visst en veldig fin løype sa sambo. Så jeg prøvde å si at det kanskje ikke ble noe løping der i går i og med all snøen. Men da sa han at litt snø har ikke stoppet oss før…;-D Så da ble jeg med da. Det ble så vått og kaldt. Jeg er ikke akkurat i knallform om dagen så det ble tøft. Det var kjempeglatt i gjørma og jeg falt ned en skråning og dro med meg masse leire, men slo meg ikke så mye og vi fikk oss en god latter. Jeg måtte kle av meg for å sitte i bilen hjem. De siste kilometrene etter fallet stivnet jeg helt. Men det ble jo 11 km og det er jeg veldig fornøyd med. Og det var så klinete at det ble jo ekstra tungt. 

Det blir nok en finere tur når det blir varmere i været ;-D

Nå må jeg se på flypriser. Må sjekke om vi reiser søndag eller mandag 😉 Hadde vært godt med en dag på stranda før innsett. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg