Ny plan fra Barcelona

I dag kom det ny plan allerede fra Barcelona. 

Jeg skal ta siste p-pille neste fredag (7.april), når jeg stopper med de kommer ny mens etter 3-5 dager. Jeg skal til Huseby for å sjekke slimhinne dag 7-9 i syklus. Det går akkurat over påske. 

Sist gang vi hadde ferskforsøk trengte donor 14 dager med stimulering. Spennende å se hva denne donoren trenger. Det er fare for at det blir innsett akkurat på 1.mai, men håper ikke det da det er “Arbeidernes dag” også i Spania. Så da er vel alt stengt. Men de koordinerer vel det tenker jeg. Sist gang ble det innsett 3 uker etter at mensen kom men dette kommer helt an på hvor mange dager donor trenger med stimuli. Vi vil jo ha ut flest mulig gode egg. 

Lurer på hvordan donor er denne gangen. Er hun litt anderledes i fargene, kortere, lengre, det eneste sikre er kanskje de blå øynene….lurer på hvor gammel hun er…..akkurat nå er det viktigst at eggene hennes er gode. 

Godt det er påske snart så vi får andre ting å tenke på 😉

En liten seier i dag, jeg kom meg ut og løp 8 km, det var deilig. Søndag og mandag (hittil) har vært gode. Med mindre smerter. Kanskje fordi jeg har kommet meg ut i skogen eller ned langs Glomma. Ingen tvil om at skogen er best, man kobler best av der. Men noen ganger er det lettvint å bare slenge på seg skoa og løpe.

På onsdag skal jeg møte med NAV. De vil ha et møte angående sykemeldingen min. Jeg er nervøs men tror det vil gå bra. 

På torsdag skal jeg egentlig på “Best for kunden”. Et seminar fyllt med kurs og stander i Boots Norge. Jeg skal på parallsesjoner “Halsbrann og egenomsorg” og “Reseptfrie legemidler mot sår hals”. Begge veldig interesante. Men er jo redd jeg skal gå helt i kjelleren etter dette. Men jeg vil så gjerne. Kanskje greit å komme seg litt ut av sofaen også, få litt andre inntrykk. Så jeg tror jeg velger å gå dit. 

Så på fredag skal jeg på noe jeg har gledet meg lenge til. Show med Dora Thorhallsdottir, “Familiegreier” sammen med ei veninne. 

Håper det blir en bra uke 😉

 

2 kommentarer
    1. Høres ut som du har en fin uke med hyggelige aktiviteter. Herlig med skogstur, det er terapi for kropp og sjel. Håper dere får mange fine egg av donor, det nærmer seg raskt innsett 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg