Da ble det 3 eskimoer i fryseren ;-)

Fikk beskjed fra klinikken at det siste egget også ble så bra at det ble med til fryseren. Det er jo godt å tenke på hvis dette forsøket ikke går. Vi må jo lykkes en eller annen gang….

Forrige gang vi satte inn egg i Riga, følte jeg meg oppblåst og gravid fra første dag. Formen var serdeles dårlig (men da hadde jeg en særdeles dårlig periode med kroniske smerter) men var så og si ikke oppe av sofaen på flere uker. Nå er formen bedre. Men kjenner ingenting i magen. Da kommer de negative tankene om at dette ikke gikk veien. Men vet det er altfor tidlig til å føle noe som helst…

Det verste nå er å kutte smertestillende medisin. Jeg sliter jo med sterke smerter hver dag, noe som sliter på meg…er jo mye bedre når jeg er mer hjemme. Men jobber jo fullt og kan ikke være sykemeldt før 26.november. Så gruer meg til å jobbe i morgen, har jo hatt ferie noen dager nå. Kan ta noe medisin men må kutte MYE… Men har jo valgt dette selv. Men tror alltid det skal gå mye lettere å kutte medisin, men det er det ikke så lenge jeg jobber fullt. Må snakke med DR. Huseby ang medisin bruken. 

4 dager til første tidlig test…..;-) 😉 Måtte dagene gå fort 😉

2 kommentarer
    1. Gratulerer som ruger💥👍😊 Jeg kjente ingenting etter innsett, merka plutselig blodsukkerfall rett før testdag (dag 14 e innsett) , det var alt.. men på tross av det har vi nå ei frisk, søt jente på 9,5 mnd😍

    2. Morbær: Takk <3 Ja det er jo så forskjelllig hver gang ;-D Jeg har jo begynt testingen allerede, med billigstrimler, bare for gøy, men har troa på positiv på søndag. Selv om testdag ikke er før torsdag hi hi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg