Alt sto bra til på ultralyden ;-)

Vi har vært på ultralyd på Oslo City legesenter i dag. Jeg var altså så dårlig at jeg nesten ikke klarte å ta bussen inover til Lillestrøm. (Har ikke tatt bussen siden 1990…kanskje på tide…;-D  )

Jeg hadde planer om å orke å shoppe litt, men jeg gikk rundt som en zombie og holdt på å kaste opp konstant. Vi var selvsagt kjempenervøse for om det var hjerteslag denne gangen…OG DET VAR DET!!! Hurra…..da kom vi litt videre på veien 😉 Den hadde vokst fint, den målte nå 1,2 cm. Plommesekken var der fortsatt, noe som han sa var kjempefint, fordi da fikk babyen næring derfra også 😉

Vi gikk på restaurant å spiste god mat og koste oss <3

Jeg har  begynt med å strikke kjøkkenkluter av alle ting, for å få tiden til å gå. Da glemmer jeg kvalmen litt. Håper det blir bedre om ca 2-3 uker..

Nå er det ny ventetid på Duotest om 2 1/2 uke 😉

I mellomtiden tar jeg meg en  is eller to he he ;-D ;-D

4 kommentarer
    1. Så oppløftende og hyggelig å lese. Gratulerer så mye!
      Magne Storedal

    2. Gratulerer så mye. Håper alt viser seg bra på duo testen. Og at kvalmen gir seg. Her er vi i gang med siste innspurt. Er i uke 33 nå. Ønsker deg lykke til videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg