Endelig kan vi prøve igjen snart….


Jeg hadde på følelsen at det var noe galt her….Så jeg fikk ny time for ul på fredag. Der kom det frem at det var en stor fosterhule ennå, selv om jeg hadde blødd i over 2 uker, og formen har vært veldig laber. Og det er jo ikke så rart da kroppen har vært gravid gankse lenge nå.  Legen likte ikke et han så. Så da ble det Cytotec på fredag ettermiddag og abort i løpet av natten. Det tok 12 timer før det virket og det var kjempevondt hele kvelden. Men nå er jeg ferdig…endelig. Legen mente at denne litt harde menstuasjonen var å regne som en vanlig mens så da var det bare å kjøre på og prøve på nytt i Riga. 

Blir veldig spennende å høre fra dem når vi kan regne med å reise ned. Tror jo det blir ca midten av april. Og jeg kjenner at forventningene som vanlig øker ;-P

Lurer også på hvilke medisiner jeg skal gå på nå 😉 Spennende tid nå 😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg