Jeg ville ha snekkerbukse…I DAG….

Måtte på shopping etter en bursdagsgave i dag og da fikk jeg det for meg at jeg ville ha en snekkerbukse, perfekt cover for en mulig voksende mage 😉

Men INGEN av butikkene på hele Strømmen Storsenter hadde noen, en i ungdomsavdelingen på HM men den hadde jeg ikke fått over leggen engang.

På denne lange reisen av graviditeter og hormonbehandlinger har jeg lagt på meg ca 12-13 kilo. Jeg var veldig tynn da jeg traff min kjære. Han sa det skrangla når jeg gikk. ;-D Men ikke så rart når man ikke spiser men trener hver dag. Når jeg møtte ham veide jeg 49 kg. Noe jeg på det tidspunktet synes var helt greit. Så det er veldig forskjell på shoppinga da og nå. Da kunne jeg bare plukke str 34 eller 36 og det passet. Men nå….nei nå må det prøves og humøret blir ikke bedre når man ikke kommer inn i medium en gang, jeg som alltid har vært small…. Ja ja jeg har lovet meg selv å komme ned til 56-57 kg etter denne reisen. Og jeg har sagt at han må betale PT timer for at jeg skal komme i form igjen. Og jeg har blitt lovet en PT time i uka i et år etter evnt fødsel ;-)))

Så da måtte jeg ty til netthandel da når jeg kom hjem. Så da falt valget på G-Star Raw (som på bildet). Etter nøye måling etter tabell ble det LARGE gitt. Gleder meg til den kommer. Og ettersom jeg er såpass tålmodig av meg så bestilte jeg en til (en billig en) som kommer litt raskere he he. Så får vi se om noen går i retur.

Jeg var så ovenpå nede i Riga og sa at jeg kom jo ikke til å bruke penger jeg nå fordi jeg ikke kom til å handle klær. Hmmm tror jeg må trekke tilbake den ja ha ha ha

Nå er det kina mat på døra, vi snakkes 😉

12 kommentarer
    1. Godt med klær som er komfortable. Gjør jo ingenting at du har lagt på deg under prøveperioden, du var jo tynn i utgangspunktet. Jeg er ingen sylfide, men i svangerskapet gikk jeg kun opp 9 kilo, som var borte på 2-3 uker. Senere vært aktiv pga vesla som er overalt hele tiden, så nå viser vekten 5 kg mindre enn startvekten da jeg var gravid. Slankende å være småbarnsmor og krabbe rundt på gulvet, men jeg elsker det 🙂 🙂

    2. Glad mamma: Å ja jeg gleder meg til å komme igang med kroppen igjen. Hormonene har ødelagt meg helt, har vært rett og slett for sliten til å trene veldig lenge sammenhengende. Jeg er jo vant med å trene hardt hver dag.
      Er jo med på sykkelritt og skirenn og løp, men det er det helt slutt på, men jeg vet at det kommer andre tider 😉

    3. Kjekt med noe nytt. Men jeg er oppblåst av medisiner, så det er ikke noe kjekt. Går på mye lutinus. Tror den har skylden. Tok en dusj i går og på med pysj buksen etterpå. Og jeg tuller ikke… Såg ut som Obelix he he. Men det er jo meningen vi skal ese litt ut. Kjenner du noe feste smerter i dag også?

    4. 2be: Now the feeling….;-))) I går måtte jeg ta på meg et skjørt av strech, orker ikke noe klemming på magen 😉 Håper det hjelper med snekkerbukse….følr meg som en elefant ja ;-P
      Nei nå har nok smertene gått over, men sover veldig dårlig, men kanskje ikke rart da jeg sovner av disse Utrogest tablettene flere ganger om dagen. Rene sovemedisinen, plutselig satt jeg og sov i sofaen i går kveld og sov i 2 TIMER !!!!!!

    5. Hei! Hvordan går det med deg? Dagene går vel ganske så sent tenker jeg. 49 kg? Oi, nå vet jeg jo ikke hvor høy du er, men det høres utrolig lite ut. Jentene mine som ikke er så høye veier jo rundt der!
      2be: Er du omtrent i samme “rute” som “ønsker oss barn sent i livet”? Så spennende!
      Jeg har merket at jeg har vært litt frustrert i helgen – måtte utsette gynekologbesøk og fikk først nye time om tre uker, samt at jeg ikke har tro på at “naturmetoden” er blitt noe av… Vel, vel… merker at det er mye venting i dette gamet!
      Ny skitur i dag dog, det ser jeg frem til 🙂

    6. 45+: Joda dagene går fint, nesten ikke murringer lenger. Men blir jo så fort sliten…tåler ingenting. Har akkurat vært i bursdagsselskap og bare spist kake egentlig ;-D men sliten bare av det (rister på hodet og ler) 😉
      Er veldig oppblåst i magen og kanskje litt uvel men det kan være innbilning eller at jeg er sliten vet ikke.
      Jeg er 163 men nå er vekta varierende mellom 60-63 kg og det er jeg ikke vant med, uff disse medisinene er skumle sånn altså i lengden 🙁 må prøve å komme ned til 56-57 etter dette 😉
      Tok selvsagt test i dag men den var hvit som snø. ;-D (selvsagt?? hadde ikke ventet annet 😉
      Uff ja jeg skjønner de godt, denne ventingen på å komme i gang er grusom. Men du må ha flere snører ute med forskjellige planer og snu dere rundt når dere skjønner at ting tar for lang tid. Det å klare det på egenhånd kan kanskje bli vanskelig. Jeg kjøpte meg eggløsningsmonitor, det skal jo være det beste men selv den klarte ikke vise eggløsning 🙁 Den kan du få hvis du har lyst, trenger bare kjøpe nye pinner og nullstille den. Koster jo 1500 ny men jeg trenger den ikke lenger. Sånn mens du venter 🙂
      Nå skal jeg prøve meg på en gåtur 😉
      Bra å gjøre noe så tiden går 😉

    7. Bra å høre at alt står bra til. Ventetiden er sikkert grusomt lang og ikke minst kjedelig. Skal du begynne å jobbe i morgen? I såfall vil tiden gå litt fortere. Ikke legg for mye i negativ test i dag, kun 4 dager etter innsett, som nok er litt for tidlig 🙂
      Jeg vet ikke om det er medisinene som gjør deg oppblåst, men det å bli oppblåst er jo et godt tegn da 😉

    8. Tusen takk! Ja, jeg vil gjerne ha den! Jeg venter like å ser til over helga om vårt hjemmelagde forsøk denne måneden slår til. Føler egentlig at noe kanskje er på gang, men tør ikke teste… blir så skuffa. Jeg har jo trodd jeg var gravid før, så… 😛
      Utrolig spennende dager på deg nå fremover og leste på nyeste innlegg at det så ut til å være svakt positivt. Ønsker deg virkelig at det klaffer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg