Menopur sprøyter…


I dag var dagen da jeg skulle bruke Menopur 300 iu. Jeg skal ta dette i 3 dager først, så se hvordan eggene har modnet og kanskje trenger jeg en dose til.

Jeg startet med å blande begge sprøytene oppi pulveret. Derretter trakk jeg opp 300iu i en sprøyte som fulgte med i esken. Denne sprøyten var litt rar. Den kom liksom ikke så lett gjennom huden. Måtte trykke ganske hardt for å penetrere huden. Det svei en del, og det gjorde det en god stund etterpå også. Plutselig var alle svettetokter borte som dugg for solen…..hærlig 😉

Disse sprøytene er viktige å ta til samme tid hver dag. Så i morgen må jeg gjøre det på jobb. Godt det snart er over og håper at vi lykkes. Kjenner allerede murring i sidene i magen…kanskje vokser eggene fort ;-P

Vi skal Dr.Huseby på torsdag for å se på eggene. Så håper vi å dure ned til Danmark i løpet av helgen;-) Gleder meg til gode middager og deilig shopping ;-P

2 kommentarer
    1. Hei. Skrev en kommentar til deg i juni, hvor jeg ønsket deg lykke til. Du spurte meg om hvordan jeg ble gravid. Vel, ble naturlig gravid, stor og ikke helt planlagt overraskelse 🙂 Alt gikk fint og vesla er ei nydelig tulle på 6 mnd 🙂 Fantastisk å få barn i voksen alder. Du har rett i at det ikke er så mange på vår alder som prøver, er gravide eller har fått barn, desto viktigere er det at man får kontakt med likesinnede. Jeg kjenner fortsatt stort behov for å møte og bli kjent med andre på min alder i samme situasjon – selv om jeg er i kontakt med andre litt yngre mødre.
      Lykke til i morgen for kontroll av eggene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg