Vi har vært veldig heldige ;-)

Emil blir 5 måneder på søndag. Tiden bare flyyyr… Vi har vært inne i en litt vanskelig periode nå, men vi har vært veldig heldige. Jeg skjønner ikke hvordan disse bloggerne har tid til å lage alle innlegg, poste på instagram og FB. Jeg har ikke tid til noe. Jeg hadde så store planer om permisjonstiden men får ikke gjort noe som helst. 

Men godt jeg har lesere som vil vite om oss 😉 

Når vi skal ut av døra må alt planlegges nøye og det er mye logistikk. Puh…jeg blir sliten bare av det nå. For Emil har vært så snill på natta. Han har sovet i egen seng, på eget rom og det har gått så fint. Vi har kuttet svøpeposen og det har gått kjempefint. Men plutselig har han begynt å våkne flere ganger på natten. Det er jo veldig uvant for meg som er vant til å sove hele natten. I noen netter nå så har det blitt lite søvn og jeg kjenner det på kroppen. Lunta er ikke like lang nå om dagen. Håper det bedrer seg snart igjen. I morgen skal vi på julebord/skifest og svigers kommer for å passe ham. Det blir spennede. De har vært å prøvd hvordan det er å mate med grøt og det gikk veldig fint. 

Vi har nå prøvd en spesial pute noen uker nå. En pute med et stort hull i slik at det flate bakhodet skal bli rundere. Det har hjulpet litt men fortsatt noe flat. Det går veldig fint å sove i den hvertfall. 

I morgen skal jeg begynne med noe nytt. Dekktrening. Sambo har kjøpt ferdig rigga sæle. Så dette blir veldig spennende å se hvor sliten jeg blir av dette. Prøver med ett dekk først så får vi se om det blir 2 dekk etterhvert. Tror det er fin trening, blir nok veldig kroppssterk. Også håper jeg på og brenne noen kalorier ekstra. 

Kroppen er helt katastrofe. Magen er større enn når jeg kom fra sykehuset. Og det kommer ene og alene av at jeg bare spiser godterier. Når jeg blir veldig sliten og kroppen skriker etter kjapp energi, er det  altfor lett og ty til litt potetgull eller litt sjokolade når mini gråter av full hals. For han har begynt å sutre MYE for tiden. Jeg må gå og bære mye, noe som tapper kroppen for energi. Jeg blir også sliten i hodet når jeg ikke rekker å tenke en tanke engang med mini som krever 110% oppmerksomhet hele dagen. 

Men håper jeg klarer å kutte godterier snart. 

Sånn er det når bestene kommer på besøk ;-D De gamle på 83 år slenger seg ned på gulvet for å hilse på. Spreke folk assa 😉

7 kommentarer
    1. For en søt liten gutt 💙 Jammen i meg sprekt av besteforeldrene på 83 år å passe han, det krever jo mye med en baby bare med tanke på å løfte og bære han. Tøft gjort.
      Lykke til med dekktrening, høres slitsomt ut, men sikkert effektivt 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg