12 uker i går ;-)

I går var han 12 uker. Tiden går så altfor fort. Nå har rutinene begynt å komme. Han legger seg rundt 21 tiden og sover til ca 06. Og det er vi fornøyd med. Så deilig å få litt tid på kvelden som jeg kan få gjort litt ting. Men mest av alt slappe av uten å tenke så mye på at han blir vekket av noe bråk. Gjennom dagen kan han ha en langdupp på ca 2 timer, men noen dager er det bare smådupper hele tiden. Det er litt slitsomt da han blir veldig sutrete. Men når jeg leser hvordan andre har det så er jeg heldig. Noen må ut og kjøre bil i flere timer for å få de til å sove. Det trenger ikke vi. Vi har “Musa” en sutteklut som vi legger over ansiktet så sovner han med en gang. Han er grei å ha med på tur, litt mye styr med vann og mat osv men det går greit. 

Til helgen fyller bror min 40 år og da skal svigers passe ham. Gruer meg litt, fordi de er ganske gamle og hører dårlig. Men det går nok fint, går sikkert mye bedre enn jeg tror. Vi drasser med oss Baby Brezza ned så blir det lett for dem. Jeg må ut på fredag og kjøpe reiseseng og større dyne. 

Jeg går jo ikke ned i vekt, men bare opp..:( Kan være flere medisiner jeg har begynt med) men når jeg i tillegg bruker godterier som lykkepille så går det slik. Men klarer meg uten å spise noe brus eller godterier før kl 15. Det er et lite mål jeg har satt meg og det klarer jeg så og si hver dag. 

På søndag var jeg ute på den første skikkelige sykkelturen alene. Det var så deilig. Ble 3 mil. Akkurat passe for meg nå. Styrketreninga hjemme hadde hjulpet faktisk. Hadde fine bein nesten hele veien. 

I morgen skal vi på “Sterk mamma” trening på Spenst. Det blir spennede å se hvordan det går. Han pleier ikke å være spesielt samarbeidsvillig på slike ting og jeg blir superstressa når han setter igang grininga… Noen timer etter det skal jeg på ny sykkeltur med ei veninne som er i storform om dagen, så det blir tøft. 2 økter på samme dag. 

Når det kom til kjole til 40 års lag, var det mye styr. Først kjøpte jeg en Gant kjole som var rett (altså ikke innsvingt). Men synes ikke det var helt innertier. Så bestilte jeg meg 3 kjoler på Boozt (veldig dyre). Men alle tre ble sendt tilbake. Kan ikke gå med kjoler som fremhever magen, da får jeg helt kula. Ser jo 6 mnd pregnant ut ennå. Så da ble det Gant men kjøpte meg nye sko da, Michael Kors, blå.  Har ikke kjøpt meg pensko på 7 år (JA du leste riktig). Jeg går jo nesten bare i joggesko eller andre flate sko. Så synes det var greit nå. 

Kjøpte også et belte hvis jeg smetter inn i noen gammelt hold inn skrap jeg har liggende ha ha ;-D

Koselig at så mange fortsatt er innom bloggen hver dag for å se om det kommer noe nytt 😉

 

8 kommentarer
    1. Syns han ser veldig våken og med ut for alderen 🙂 Jeg klarte å tyne i meg en hel pakke løvtynne mandelkjeks her en kveld, og siden har det gått i eplemos til den store gullmedaljen 😉 Har også begynt å få sansen for kakao igjen som jeg nesten ikke har drukket etter at jeg ble voksen ;-P Er mye mer fysen på søtt i dette svangerskapet enn de forrige, og når man lider av konstant søvnmangel som du gjør nå, er det helt naturlig at man tyr til sukker for rask tilførsel av energi. Kjenner jeg deg rett, kommer du til å trene det av deg med tiden 😀

    2. Emil ser ut som en skikkelig godgutt. Er far fortsatt like stolt? 💕
      Jeg synes kjolen er fin, du er sikkert bare vant til mer kroppsnært.
      Så bra du får til å trene! Imponerende!
      Og vær glad ting smaker godt. Jeg har fått den verste svangerskapskvalmen. Ingenting smaker godt lenger.😳

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg