Armer og bein…..

I dag er jeg 38+0. I går bestemte jeg meg for ikke å kjenne etter når jeg var oppe på do om natta. For søvn må jeg ha nå. Men når vi la oss i går kveld satte han skikkelig igang. Han var helt vill der inne. Vi lå bare og lo og filmet det hele. Hele magen buklet seg og skulle tro han ville strekke seg ut i sin fulle lengde. Det var veldig moro og se og kjenne. 

I går fikk vi endelig kjøpt utemøbler til terassen. Regner med masse besøk i sommer så greit å ha det klart. Fikk også kjøpt stor parasoll. Det kommer med bil i dag så sitter og venter. 

Nå har jeg bare igjen å få tak i UV-telt til mini, morsmelkserstatning (tilfelle jeg ikke får ut melk), og brystpumpe. Men har litt is i magen, kanskje det kommer på tilbud 😉

I dag må jeg være hjemme  hele dagen fordi sambo har bilen på verksted. Så han kjører “skræbben” min he he…Men i morgen må jeg inn på Ahus for blodprøver. Da skal jeg passe på å gjøre noen ærend samtidig. Det blir siste tur alene…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg