En uke igjen…..

En travel og varm helg er slutt. Vanligvis takler jeg varmen godt men ikke nå. Klarer ikke å sitte i solen mer enn 5 min så må jeg inn igjen. Men i går tok jeg iskaldt fotbad i sola, da kunne jeg sitte litt lenger. Men det hjalp ikke serlig mye på de hovne føttene som plutselig blåste seg opp fredag kveld. 

Vi var i rekelag hos venner lørdag kveld. Det var godt å blli litt sosialisert igjen. Det blir lange kjedelige dager her på sofaen. Vi fikk også med oss en kjempefin regnbue utpå kvelden. Visste du at når du ser 2 regnbuer er den andre, litt mindre synlige regnbuen speilvendt i fargene?

I dag var det konfirmasjon på Bjørkelangen. Men det ble en slitsom affære, da varmen tok helt overhånd. Jeg fikk bena inn i bare en type sko, men etter noen timer så beina slik ut…

Ikke veldig deilig akkurat. Jeg hadde mest lyst til å hoppe i det lille vannet ved siden av Eidsverket. 

Jeg prøvde meg på ruller i håret da det er slitsomt med all føning og retting. Fordelen er at i denne varmen tørker håret veldig fort ;-D Ble ikke kjempefornøyd fordi jeg ikke orket å rulle alt. Jeg svetter så grusomt nå at jeg satt bare til lufting i gjennomtrekk…

I morgen skal sambo være med til jordmor for å skrive farskapspapirer. Tirsdag er det kurs på Ahus i forbindelse med keisersnitt. Håper resten av uken går fort for nå gleder vi oss voldsomt her <3

Kjenner ikke noe tegn til at det skal komme igang av seg selv. Men det begynner å bli trangt der inne og sparkene kan være ganske smertefulle. Han er sterk og det kommer plutselig fra alle kanter. 

4 kommentarer
    1. Ai, de beina så ikke gode ut.. Burde bare bruke crocks fremover som har plass til alt vannet i beina 😉 Slike store ruller har jeg aldri forsøkt før, ble de fine da?
      Du ser fin ut til å være høygravid – nyt den sisre uken med lillegutt i magen, plutselig er han ute 💙

    2. Glad mamma: Nei nå får jeg bare på flip flops he he 😉
      Ja de rullene gir kjempefine krøller. Har alltid brukt mye smalere ruller men nå har jeg kjøpt store. Men er litt slitsomt akkurat nå å rulle opp også tar det litt tørketid 😉 Men blir veldig fine store krøller 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg