Baking og kynnere….

Fredag morgen våknet jeg tidlig tidlig på morgenen med smerter i magen og korsryggen. Det var såpass at jeg ikke fikk sove igjen. Jeg fikk bare slumret litt før jeg sto opp i halv 8 tiden. Jeg hadde egentlig en frokost date med ei veninne i Oslo men etter mye sitting på sengekanten pga smerter fant jeg til slutt ut at det var dumt å ta bilen til byen akkurat denne dagen. Ville ikke risikere å føde på et annet sykehus når jeg har fått innvilget ks på Ahus. Så jeg måtte dessverre takke nei til frokost i byen denne dagen. 

Jeg hadde ikke noe å spise hjemme så jeg måtte på butikken. Der var jeg veldig ukonsentrert da jeg hadde for mye smerter. Så glemte halvparten av hva jeg skulle ha. 

Men bestemte meg for å bake litt for å få dagen til å gå. Jeg hadde en del rester av spagetti og kjøttdeig fra dagen før så jeg bestemte meg for å lage pizza snurrer med kjøttsaus og en ladning med skinke. De ble veldig gode 😉 Jeg var ganske sliten når sambo kom hjem. Så vi droppet middag og spiste pizza snurrer istedet. 

Jeg sovnet på sofaen, som en stein. Det var så godt og jeg var helt i ørska når jeg våknet. Kynnerne ga seg på kveldingen. Resten av kvelden ble det nettshopping ;-P Jeg higer etter å komme inn i vanlige klær igjen. Men nå har jeg bare handlet på tilbud eller på HM. Det ble litt sommer kjoler, shortser, ny turbukse for litt kjøligere dager. Og nye Superga i rosa…

Det ble også nye slippers til fødebagen, da de jeg har er helt utslitt. 

I dag er formen bedre. Vi har vært nede på Fetsundagen. Det var veldig hyggelig, mange kjentfolk. Men før vi dro dit var sambo på den vanlige sykkelturen sin så da bakte jeg kanelsnurrer og vanilje snurrer. Mangler bare litt rundstykker så er fryseren full og jeg har litt og ta frem til de som kommer på barselvisitt. 

I dag har det vært veldig varmt her. 27 grader på kjøkkenet. Da var det godt med en kald dusj før vi reiste ned i butikken 😉

Har ikke hatt noe særlig kynnere i dag, så det er nok bare kroppen som forbereder seg på fødsel 😉

3 kommentarer
    1. Godt å høre at det går bedre med deg! Heldige de som kommer på barselbesøk hos dere 🙂

    2. Skal gjøre mitt ytterste for å få det til 🙂 Nydelige sko forresten <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg