19 days to go…

Det telles ned….nesten i timer også nå…

Formen er ikke akkurat god om dagen. Jeg er stort sett helt ferdig. Sover på sofaen, tar en liten lur i senga mi…

I går var jeg på shopping med svigermor. Formen var fin på morgenen så jeg tenkte at dette gikk fint. Når jeg kom hjem datt jeg helt sammen. Sovnet på sofaen, skulle bare sove 30 min. Men sov i 1 time….

På kvelden i går fikk jeg vedlig vondt i magen. Ikke kramper, bare sammenhengende menssmerter. Det ble til slutt veldig slitsomt. Jeg skulle rydde bort litt klær fra snora men endte på senga mi da jeg fikk altfor vondt. 

Jeg har vel aldri vært så lei noe….bortsett fra ekteskapet mitt he he ;-P   Skulle han komme nå blir jeg ikke akkurat lei meg for å si det sånn. Jeg vil ha tilbake energien og muligheten for å bruke kroppen igjen. 

Det er som å ha tatt 1000 situps på engang i magen. Det er et veldig stramt belte rundt magen nederst. 

Det er ikke så mye å rapportere fra sofaen her akkurat nå så blir ikke så mye blogging dessverre. Mandag lagde jeg elgstek og kokte kraft på krakftben. Det ble middag i går. Sausen ble nydelig… Men noe som er litt merkelig er at når jeg skal spise middag er smakssansen min borte. Håper den snart kommer tilbake. 

Får håpe at en dag i solen fører til bedre form. I morgen skal jeg til kiropraktor da nakken er veldig vond. Nettene er forferdelig, sover nesten ingenting. Det er for varmt, halsbrann og finner ingen liggestilling som er god…

Fødebagen er pakket for 30 ish gang… Opp og ned med forskjellige greier. Har tatt ut alt som er mulighet for at er for trangt. Har kjøpt noen deilige kjoler på H&M som jeg skal legge nedi. Man tror jo at man kommer ut av sykehuset som sylfide he he… Med yngste min tok jeg med en trang olabukse. Stappa magan nedi den, det var jo selvsagt dritvondt men den skulle på (skrullehue) he he  Det orker jeg ikke denne gangen, og hvertfall ikke med keisersnitt sår som ikke er så godt å trykke på. 

Ønsker dere en fin dag i sola <3

6 kommentarer
    1. Hei hei
      Syns det er så moro å lese om deg om dagen! Jeg er så glad for at dette endelig har gått vegen for dere. Har en kollega som også sliter litt, og jeg har faktisk anbefalt Russland (Ava) for henne. (Hun driver på i Riga nå tror jeg) Har stor tro på Ava etter det gikk så bra med dere kjenner jeg.
      11.juni blir en fin dag vettu. Og blir det utsatt til den 12.6 så får gutten din samme bursdag som min som da blir 6 år 😊😊
      Ønsker deg masse lykke til! Kommer fortsatt til å sniklese til prinsen kommer! Ække lenge det nå!
      Klem

    2. Hei! Ja, sikkert varmt å gå høygravid nå. Bra du liker varme 🙂 Vi har vært litt forkjølte, spesielt jeg. Det er ikke digg i sommervarmen. Lykke til med innspurten:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg