Nå røyner det på her ;-)

I går måtte jeg gå til innkjøp av CROCS. Det var det siste jeg tenkte jeg skulle bruke penger på he he. Det er de styggeste skoa som finnes. Men på 17.mai kom jeg ikke oppi noen sko. Og jeg vil ikke vide ut mine vanlige sko heller. Så da jeg var innom Europris i går fikk jeg se noen i lyseblå og da var det greit. 

Nå begynner virkelig bena å kjenne det. Hele foten er hoven nå. Det sprenger litt og jeg har litt vanskelig for å bøye tærne. 

Jeg var også å handlet maling til tripp trapp stolen vi kjøpte for 70,- på loppemarked. Og den ble jammen blå den også. Det er vel ingen tvil om at jeg liker lyseblå he he…  Fargen på stolen heter Pilasterblå. 

I går kveld ble plutselig blodtrykket litt høyere enn vanlig. I natt var det litt protein i urinen. Men ikke mye. I dag var blodtrykket nede igjen. Det varierer veldig nå. Men mini er veldig aktiv. Kjenner godt med liv hele dagen. Jeg sover dårlig stort sett, men har netter som er veldig bra innimellom. Våknet med magekramper i dag tidlig men etter frokost ble det bedre. 

Russetiden er endelig ferdig. Han er sliten nå. Jeg bakte yndlingskaken hans på 17.mai. Og det var visst den beste han hadde smakt he he 

23 dager til keisersnitt nå….gleder meg så mye at det ubeskrivelig. Gleder meg ikke til å bli skjært i for det har jeg mareritt om men til å bli ferdig. 

6 kommentarer
    1. Blått er veldig fint 👍 Forstår deg godt ang innkjøp av crocs. Man må gå i det man syntes er komfortabelt, og etter min erfaring er det ikke høyhælte sko. Jeg er ikke gravid, eller har plager med hovne bein, men på 17.mai tok jeg allikevel på meg mine myke tøysko til kjolen – veldig behagelig 🌝

    2. Så fin kjole du hadde! Den passet jo perfekt 🙂 Komfortable, stødige og svært romslige sko er et absolutt must for alle gravide og sikkert også for nyopererte barselkvinner, så her er det ikke noe å nøle med.

    3. Teller ned ilag med deg. Både til min bursdag som er i slutten av juni, og til gutten deres kommer. Juni blir bra ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg