Nyrebekkenbetennelse eller nyresten….vondt var det hvertfall..

Det begynte sakte men sikkert. Og natt til fredag fikk jeg en viss anelse. Jeg testet hver gang jeg tisset om natten. Og det slo ut på 2+ på blod hver gang. Og i løpet av fredag ble jeg verre og verre. Det ble vondere og vondere ut over kvelden. Klokken 21 hadde jeg så vondt at jeg ikke orket mer. Jeg hadde igjen noen tabletter av Selexid og tok dem i desperasjon. Jeg tok også 1 1/2 paralgin forte (noe jeg ikke har tatt på flere måneder). Så bar det i seng. Jeg klarte ikke sitte rolig lenger. Jeg fløy oppe mange ganger i natt. Klokka 05 sto jeg opp og tok en ny Selexid. Og når jeg sto opp i dag tidlig var jeg mye bedre. Og jeg har ikke hatt smerter i løpet av dagen i dag. Så noe må Selexiden ha gjort. Men nå har jeg bare 1 tablett igjen. Jeg skulle hatt noen flere men orker ikke mase på Aage om mer. Og på legevakten orker jeg ikke sitte nå, så det får bære eller briste. 

Vi dro på Strømmen for å spise middag i dag. Deilig å slippe å lage selv. Vi kjøpte ny printer da den gamle var ødelagt. 

Vi måtte innom butikken for å kjøpe middag for i morgen. Der så jeg plutselig min lille nevø sammen med broren min. Og når han fikk se meg kom han løpende og kastet seg rundt halsen min og klamret seg fast. For en god følelse <3 Vi har alltid hatt et veldig godt forhold. Og han venter veldig på at lillegutt skal komme ut. Og at det skal skje rett rundt bursdagen hans er ekstra spennende. 

Nå har sambo reist på puben, og jeg sier bare nyt de siste 4 ukene med lange sykkelturer og en øl på puben. Det blir en “liten” omveltning for ham  snart he he

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg