Hurra for en lykke å kjenne sykkelen igjen ;-)

Vi måtte lufte oss en tur i dag. Og jeg hadde veldig lyst til å sykle. Har ikke syklet siden i fjor da ble det en liten tur, eller en 5 mils tur uten trening he he

Sambo har ymtet på dette loppemarkedet nedi her i helgen og jeg vet han hadde veldig lyst. Men i går var han på sykkeltrening så det utgikk. Så jeg tenkte at jeg klarer jo å sykle opp og ned dit. Og for en lykke og trille ned fra åsen på min gode gamle offroad. Fikk omtrent ikke på meg sykkelskoa da beina er hovne, men fikk de nesten ikke av heller ha ha. 

Vi fikk napp på en tripp trapp stol. Den må jo males men det skal jeg greie. Betalte bare 70,- for den. Koster jo 1800,- ny. 

Det er jo mye ræl på slike steder. Og det er jo bare slikt folk ikke vil ha lenger. Men vi var heldige og fikk kjøpt en ny Swix drikkeflaske. 

Hadde aldri kjøpt denne hvis den var brukt da. ;-P

Så fikk vi kjøpt 12 snapseglass for 120,-. Ikke at vi snappser så fælt men greit å ha hvis man skal ha et party. 

De er vasket og tørket og satt i skapet. 

Når sambo skulle ned for å hente stolen var det auksjon. Den klarte han ikke å gå forbi he he  Så der ble det 4 store sølvskjeer, som kan brukes som serveringsbestikk til poteter eller lignende. Godt kjøp det også. De skal pusses nå. 

Når vi skulle sykle hjem er det jo veldig bratt hele veien. Det startet med en passe bakke og jeg kjente at de beina mine var lite brukt i det siste he he. Jeg pusta og pesa som en hval. Men kom meg opp. Så kom de bratteste bakkene og jeg prøvde alt jeg kunne men måtte stoppe til slutt da magen ble helt hard. Jeg ventet litt før jeg satte meg på sykkelen igjen. Men siste bratta måtte sambo dytte meg i rumpa ha ha. Jeg var gørsliten på toppen. Magen var jo litt vegen så jeg skræva og sykla he he Men det var så verdt det. Gud jeg gleder meg til å sykle med mini bak. 

2 kommentarer
    1. De snapsglassene var helt nydelige, kan ikke tro at de bare kostet 10 kr stykket, og tripp trapp-stol til 70 kr var jo rene røverkjøpet! Og vi som syntes mor var heldig på lørdag med nesten nytt strikkesjal til bare 20 kr. Nå er jeg spent på hvilken farge du har tenkt å male stolen i! Tar jeg helt feil når jeg gjetter på dus grønt?

    2. Fertilitetsturisten: Det står faktisk mellom 2 blåfarger da denne stolen skal stå i stuen og der har jeg en del blått 😉 men har ikke bestemt meg ennå ;-P Men finner jeg ikke en fin blå blir det dus grønt ja ;-D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg