Stelleveska…

Det ble ingen stor stelleveske nå. Jeg valgte heller en “organiser” fra Tinkafu. Den er liten og nett. Man kan ikke ha med masse men det får jeg ta med i en annen veske hvis nødvendig. 

Jeg har fyllt den med vaskeservietter, et skift, bleier, sårkrem, paracet, gummihansker og gulpeklut. Da er det plass til evnt drikkeflaske til meg på siden og evnt tåteflaske til ham (når han begynner med det) på hver side. 

Jeg vil ikke ha så tung veske med tanke på at vogna kan velte hvis den blir for tung. Evnt større ting kan jeg legge i kurven under vogna. Jeg tenker å kjøpe en liten Fjällreven sekk til ham etterhvert. 

I går fikk jeg hentet den nye fødebagen på posten. En stor bag (50 l) med hel åpning øverst. Det var ikke lett å finne men fant til slutt. Jge kommer på ting jeg trenger hele tiden så det er sikkert ikke slutt her he he..

I dag har jeg vært hos min svigerinne som har fått overlevert en flunka ny leilighet. Den var kjempfin. Det er nermeste nabo til Strømmen storsenter, der kunne ikke jeg bodd. Da hadde jeg vært blakk på flekken etter hver lønning he he  Jeg er jo blakk ganske kjapt etter lønn selv med 15 min kjøring til Strømmen uansett he he

Nå er jeg bekymret for guttungen (han på 18) som skal på russetreff i Stavanger i helgen. Håper det går bra 😉 Men trøsten er at storesøster jobber der borte nå. Hun har jo fått jobb hos de som arrangerer dette eventet. Så da får han førstehånds hjelp hvis noe skulle skje. 

Ellers tåler jeg ikke så mye om dagen. Magen blir steinhard bare jeg beveger meg. Og i dag når jeg skulle til Strømmen og gikk fra bilen og inn til leiligheten fikk jeg kjempevondt. Men klarte å skjule det godt. Svigers og sambo er jo av den bekymrede sorten så ikke vits i å lage noe styr over det. 

1 kommentar
    1. Koselig å stelle i stand til babyen kommer 🌝 Det jeg brukte aller mest da vesla var liten var stelleveska, den var med meg “overalt”, hadde ikke klart meg uten. I tillegg stellebordet, tilbringer en del tid der de første ukene. Kos med babyer, gjelder å nyte babytiden for plutselig krabber og går de rundt – som jo også er en veldig fin utvikling og tid 🌝❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg