Endelig fant jeg hentesettet ;-)

Jeg har leita en stund nå. Men plutselig fant jeg et hentesett jeg likte. I grønt.. I samme fargetone som babyteppe jeg har prøvd meg på. 

Men dere som har fulgt meg vet jo at å strikke ikke er min sterke side he he  Og det tar veldig lang tid da ;-D Kunne sikkert vært ferdig for lenge siden men synes ikke det er så moro å strikke ;-D

Dagene går sakte nå. Er ikke mye på farten. Stua begynner å bli ufattelig kjedelig. Jeg har prøvd å gå tur men etter kort tur blir magen helt steinhard og jeg får veldig vondt. Når jeg prøver å gjøre husarbeid går det kort tid før jeg må gi meg. Jeg blir så utålmodig og frustrert. Plassen min i sofaen har blitt helt nedsittet. Da har du sitti der mye da….;-P

Til uken har jeg ingen avtaler. Godt på en måte men dumt å ikke komme seg ut av huset. På fredag var planen å handle litt. Brukte kjempelang tid på badet. Må jo avkjøles stadig vekk så da tar det tid. Og når jeg kom til strømmen var peppen gått ut av ballongen. Orket en liten time for å finne noe småtteri. Skal bli deilig å få tilbake energien. 

Jeg får ikke sove veldig jevnt for tiden. Må jo opp og tisse hver time hele natten. Så det blir nesten hver dag en liten dupp på sofaen. 

I dag er vi bedt til svigers på middag, og jeg er veldig glad jeg slipper å lage mat ;-D

Kanskje jeg skal lufte nesa ut i sola litt nå ;-P Hadde nok hatt godt av det he he

God søndag alle god lesere 😉

 

6 kommentarer
    1. Kjempesøtt! Viktig å ha, selv om det bare brukes en gang 🙂 Min var nesten for stor for sitt allerede. Lua fikk jeg ikke på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg