Dama er kaputt…..

Helgen gikk med til å ligge på sofaen. For hver liten ting jeg gjorde sovnet jeg i 30-45 min. Helt ulikt meg. Jeg svettet og var rett og slett ute av lage. Da min datter  skulle komme på middag ville jeg selvsagt gjøre noe ekstra. Hun skal ikke lide av at mora hennes går gravid. Så da var det biff og tilbehør av alle slag. Da sambo kom  inn fra arbeid i hagen sto jeg krombøyd over benken og var helt utslitt. Og vi ble enige om at dette var siste gangen vi ba inn til middag på en stund. Da mamma og dattera kom tok de over kjøkkenet og vasket opp, gud jeg var takknemlig. 

Det er ikke så mye og rapportere om fra en sliten sofa. Ikke mye interesant hvertfall. I dag skal jeg tilbake på Ahus etter å ha begynt på insulin og Metformin. Jeg fikk utslag på urinprøve på onsdag, så da gikk jeg igang med Selexid. Men smertene har ikke gitt seg. Urinprøven i dag var det utslag på flere ting så den må nok til dyrking. 

I går fikk vi opp stellebordet vi har kjøpt. Jeg har pakket bagen til sykehuset. Men den kan bli noe liten da vi sannsynelig blir i ca 5  dager siden det blir keisersnitt.  Vi var på butikken og kjøpte inn brus og snacks og kjeks til dagene med fødsel. Det er også pakket ned slik at det ikke glemmes. Gud forby og glemme sjokoladen jeg venter på etter fødsel he he..

I går fikk jeg botox i hodet mot migrenen. Og etter det var jeg totalt utslitt og måtte reise raskt hjem igjen. Ble ikke noe shopping nei…

Nå er plagene så mange at det rart kroppen henger med. I natt har jeg hatt så vondt i bekkenet, eller jeg vet egentlig ikke om det er bekkenet eller om isijasnerven ligger i klem. Når jeg måtte på do i natt sviktet det ene benet og det var grisevondt å ligge. 

Når jeg er oppe og går litt føles det som om magen skal rives ut. Det er best å sitte nå.  

 

1 kommentar
    1. Huff da, det høres ut som om turen til Ahus blir mer enn nok for i dag. Resten av dagen må du kun ha som mål å gjøre det mest mulig behagelig for deg selv. Pliktene må enten bare ligge eller gjøres av noen andre! Håper de finner ut av det med urinen kjapt så du kan få adekvat behandling raskt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg