En koselig familiedag

I går kom den mellomste gutten til min bror på døra mi med hesthov. Han er bare så søt. Vi har alltid hatt en fin tone vi to 😉 Det var mamma som gikk på tur med ham. Jeg ble bedt om å komme bort til de. De bor jo rett bort i vegen. Jeg skulle egentlig gå en liten tur, mens sambo var på en lang sykkeltur. Men kroppen er ikke på mitt lag for tiden akkurat. Så jeg tok turen bort til brodern istedet. Det var kjempegodt i sola. Min svigerinne og deres eldste sønn var i Oslo på museum. Så da var det de 2 yngste igjen hos oss. Den minste jenta sov i flere timer. Mens jeg kunne leke med han som var på døra mi med hestehov. Han elsker når jeg løper etter og “tar ham”. Da ler han så godt. Og han elsker Kaptein Sabeltann. Han bor i kostymet han har fått. Han er jo bare så søt. 

Brodern disket opp med ostesmørbrød ute og alle koste seg. Så når sambo kom hjem ba vi alle på hjemmelaget potetstappe og pølser. Jeg klarte å lage det enkelt for en gangs skyld he he Det ble en kjempekoselig dag. Det er ikke så ofte vi sees selv om vi bor bare 150 meter fra hverandre.

I går kveld ble det en del kynnere. Også etter at jeg la meg. Så det ble ikke så mye søvn denne natten heller. Kan hende at denne løpingen og løftingen (kosingen) med lillegutt ble litt for mye. I dag kjennes det ut som om jeg har tatt 1000 situps. Og det kom ut en del svart i dag. Men orker ikke reise inn. Det er masse liv, god puls og lavt blodtrykk. Så jeg avventer og ser. Antageligvis er det ingenting. 

I tillegg kom russebilen til sønnen min hjem med full guffe på anlegget ;-D Men de var lydløse når de kom inn i huset så det var veldig deilig. 

Sønnen måtte ta bilen min i dag så jeg kommer ingen steder i dag. Men godt det blir restemiddag. 

Jeg har så lyst på kaker og kjeks og godis at jeg holder på å gå på veggen. Dette er så uvant. Noen sa til meg at det er verst de første ukene… Men jeg har ikke kommet helt over kneika ennå tydeligvis he he

Svigers er helt på tuppa om dagen. Hvis ikke sambo svarer på tlf ringer de meg med en gang. Da tror de at det har skjedd noe ;-D Gjett om de gleder seg <3

2 kommentarer
    1. Så koselig med familiedag, fint for lillegutt i magen din å ha søskenbarn i nærheten 🌝

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg