Og der kom bekkenløsningen…

Jeg har egentlig gått og ventet på den. For jeg måtte jo få det også. Jeg hadde det aldri med de andre barna mine. Så dette er nytt. Det har murret lenge. Så begynte det smått om natten. Har sovet dårlig hele uken fordi det så vondt å ligge. Har prøvd alle slags puter osv men ingenting avlaster skikkelig. Har stort sett sovet fra 23:30-02:00 og så har jeg snurret rundt og rundt etter det. 

Men i går var jeg såpass sliten av for lite søvn at jeg tok en paracet før jeg la meg og det hjalp litt. Måtte bare opp på do et par ganger i natt, men fikk ikke skikkelig vondt før i halv seks tiden. Men klarte å sovne igjen. Og våknet ganske utvilt kl 07:30 😉

Jeg har blitt “trangere i steget” i dag. Så dette blir nok en oppgave for kiropraktoren neste gang. 

I går var jeg på lunsj med en god veninne som også prøver å bli gravid. Alltid veldig hyggelig. Og når jeg kom lagde sambo frossenpizza, deilig å slippe å lage middag innimellom 😉

I dag begynner sønnen min sin russetid. Gleder meg allerede til han er ferdig. Håper inderlig han klarer å komme seg på jobb selv om han skal ut å rulle. Jeg er litt bekymret for om han klarer å stå opp på morgenen når han har vært ute på natten. Han er jo lærling så han har ikke mye å gå på i forhold til fravær. Kan bli en dyrkjøpt lærepenge…

Nå har de ringt fra Ahus for innkalling til endokrinolog i forhold til svangerskapsdiabetesen. Det ble en uke forsinket men på tirsdag skal jeg inn. Det blir jo litt spennende å høre hva de mener. Om jeg må medisineres eller ikke. Jeg leste her at fra nå av skal barnet legge på seg ca 300 gr i uka frem til termin. Og det er uten diabetes. Så da er jo allerede min estimert til over 4100 gram. Også kommer tillegg for diabetesen. Dette er bare tall som jeg har funnet ut av selv altså. Så er ikke sikkert dette er riktig. Men jeg er jo vant til å føde barn i 3400 grams klassen. Jeg håper ikke han blir så stor. Vi er jo ikke så store vi foreldrene heller he he…

I kveld blir det taconight igjen….ååå jeg gleder meg. Jeg bare elsker taco ;-D

God helg til alle lesere 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg