Når nettroll sparker…..

Jeg føler det trengs noen oppklaringer. Etter gårsdagens kommentar har jeg tenkt litt. 

For det første er dette (noe jeg har sagt mange ganger) en blogg om ivf/eggdonasjon og veien vår. Den handler ikke om min min sykdom Migrene/hodepine. Det hadde vært dyster lesning selv om den er nevnt en del ganger. Men jeg føler det er på sin plass og informere om at jeg ikke “plager” min sofa for moro skyld. Når noen sier jeg har vært sykemeldt i flere år er dette ikke riktig. Men alle kan jo ikke vite hva som skjer i mitt liv bare ved å lese denne bloggen. 

Siden  jeg ble gravid er det jo babyen som har vært sykemeldt, men for noen som har litt tungt for det er det ikke lett å vite. 

Nesten hele 2017 var jeg ganske syk. Jeg hadde bihuleproblemmatikk i tillegg til kronisk migrene. Og hvis noen lurer på om det gjør litt vondt så ja det kan bekreftes…. Jeg forlot sjelden sofa eller seng, jeg hadde så vondt at jeg kastet opp av det. Jeg har brukt sterke medisiner for å kunne være med på litt gjennom 2017. Som i sommerferien på O-Ringen, valgte jeg å stå i oppvasken hele uka. Fordi hodepienen var så sterk at jeg ikke klarte å kommunisere med andre, men hadde et sterkt ønske om å være med for å komme meg litt ut av sofaen. 

Slike mennesker som kommenterer i slike ordelag er mest sannsynelig ikke særlig lykkelig på hjemmebane. De har det kanskje ganske vondt selv. Livet er kanskje ganske trist stakkars….så da er det kort vei til å hakke litt på andre. Og de som kjenner dem vet antagelig at de er slik jevnt over og blir ikke særlig godt likt heller. 

Når det kommer til hvordan jeg har tatt meg av mine barn er det et skudd i blinde, virkelig. For hvis du hadde kjent meg godt hadde du ikke sagt det du gjorde. Bare tapere kommer med slikt. Men når man er litt misunnelig på andres lykke er det lett å smøre på litt he he

Men kanskje har jeg vært litt negativ i det siste. Ja det er ikke så rart egentlig, ting har ikke gått helt på skinner. Men jeg lover at det blir bedre. 

Og for de som tror jeg ligger i hardtrening til Birken 2018…vel hmmmm nei gjør ikke det assa he he

Jeg er glad jeg ikke driver blogg i større scala….stakkars folk som må stri med nettroll hele tiden. Kudos til alle dere som holder det ut. 

Men til syvende og sist er det jo jeg som vet hva som foregår i mitt liv….ikke mine følgere. 

Dette er jo slutt om noen måneder. For verden trenger ikke en ny mammablogg. For det værste man kan erte på seg er mammapolitiet he he

Takk til alle hjertegode lesere som sender meldinger og trøster. Det betyr mye <3

Jeg gleder meg til å igjen delta i arbeidslivet. Jeg hadde altså ikke en sykedag før jeg var godt over 40….det er det nok ikke mange som kan skryte av…selv ikke nettroll…så jeg har ikke dårig samvittighet for noe av dette faktisk. 

Nå gleder jeg meg til vår/sommer og trilleturer. Så skal jeg kjempe om sommerkroppen 2019 ha ha… Nettroll er kanskje litt misunnelig på at det kommer til å bli super bra…..wiii kjenner meg positiv allerede. 😉

Ha en super dag der ute <3

Jeg skal google litt om svangerskapsdiabetes og kosthold hi hi

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg