Det er fra sambygdinger man skal ha det…..

 

Denne kommentaren kom inn på bloggen i dag….

Fra: Sambygning:

 

Du må være en av de mest sytete og utakknemlige menneskene jeg vet om. Nå sitter du andre året sykemeldt slik at du skal ha tid til å surfe på nettet, trene og drive med IVF. Det er mange andre som har langt større problemer og helseutfordringer som likevel velger å jobbe og stå på og ikke snylte på staten for hver minste lille ting. Vi skjønner ikke en gang hvorfor dere vil ha flere barn. Du har jo knapt hatt tid til å ta deg av dem du har allerede.

 

Hvis du/dere tror dere skal knekke meg med en slik melding……sorry det går ikke……men kjempetøft av deg å være anonym og påstå slike ting….

Men vi fant ut av IP adressen din 😉

13 kommentarer
    1. At det går an å lire ut av seg noe slikt – burde skamme seg. Bra du klarer å heve deg over det 👍
      Leit at du har fått sv.skap diabetes, men godt de fant ut av det slik at du får gjort nødvendige tiltak 😊

    2. Nettroll og bygdedyr i skjønn forening, sier jeg bare 🙁 Og troll sprekker som kjent i solskinn 😉 Jeg håper virkelig ikke at dette er representativt for resten av bygda, for da snakker vi om stedet som romanen om Janteloven baserte seg på! Får en følelse av å være tilbake i skolegården med de nebbete jentene som ikke kunne dy seg for å slenge ufine kommentarer til alt og alle så fort de fikk sjansen. Ukrutt forgår dessverre ikke så lett, men jeg ville sørget for å holde vedkommende unna omgangskretsen min. Giftige tunger trenger man ikke ha rundt seg; de kan få lov til å spy eder og galle utover seg selv og sine likemenn istedet.

    3. IP-adresse er fine ting når man får slike kommentarer slengt, det tenkte nok ikke trollet på! Alltid noen som bare MÅ. Hev deg over, og fortsett å skrive en ærlig blogg. Det er jo nettopp denne ærligheten som gjør bloggen din så oppriktig og levende! Sender en klem 🙂

    4. At det går an. Og så feigt å være anonym. Vil du begynne å kommentere andres liv og valg, bør du gå i deres sko. Og det går jo ikke. Så da er det bare å ti still. Bra du legger det ut her. Kanskje det stopper noen andre fra å tømme søpla si her. Klem til deg 💕

    5. Hei du, for en kommentar?! Tydeligvis noen som ikke har det bra hjemme. Jeg drev blogg før og samlet også på IP-adresser til nettrollene. Man kan finne ut en del ut i fra det, om vedkommende har nett fra Telenor for eksempel eller hvis han eller hun (jeg tipper at dette er ei hu) jobber i et stort selskap som har et egne ip-adresser. Men jeg synes å huske at vi fikk beskjed om at vi måtte politianmelde hvis vi skulle finne frem til selve personen, og da må det ha skjedd noe kriminelt. Nå er det her 7-8 år siden, så mulig at reglene har endret seg, men politiet ville ikke hjelpe oss når det “bare” var stygge kommentarer. Drapstrusler og sånne ting var jo noe annet, men det var aldri så ille hos meg heldigvis. Bare folk som slang med leppa hele tiden. Det hjalp jo å se at det var de samme ut i fra ip-adressen selv om de brukte forskjellige navn.

    6. Hei😊
      Jeg synes bloggen din er kjempeartig og inspirerende. Holder selv på med prøverør.
      Tar meg ofte i å smile av innleggene dine, du har en flott humor😃
      Netttroll slutter aldri og forundre meg…hva de lirer ut av seg av eder og galle og så anonymt da…er det feigeste jeg vet om!
      At ikke nettroll forstår at når de skriver sånne kommentarer så lyser det misunnelse laaaang vei!!
      Stå på du, syns det er fantastisk at det lyktes for dere denne gangen❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg