Jordmortime i går

I går var jeg hos jordmor. Alt står veldig bra til. Hun var veldig fornøyd med masse liv. Vi lyttet også til en aktiv krabat i magen. Han sparket villt når jeg lå på benken. Hun målte også fundusmål. Det viste seg jo at legen hadde målt helt feil for 3 uker siden. Men nå ble det riktig 😉 Jeg glemte å spørre om terminbekreftelse for søknad om foreldrepenger men det holder sikkert til neste gang. 

Jeg er nå i uke 25 (24+6), men starer uke 26 i morgen. 

I morgen skal jeg på et “gravidtreff”. En termingruppe på FB skal møtes hjemme hos en av damene. Det blir sikkert hyggelig. Dette er noe jeg aldri trodde jeg skulle komme meg ut på. Fordi jeg ikke er så flink til slikt. Og når jeg er såpass gammel at jeg kunne vært moren dems også da blir det ekstra spennende. Blir jeg den “gamla” i gruppa?? Ja ja jeg får gå en gang også får vi se. 

Nå begynner det å bli fullt i skuffen med babyklær. Fikk en pakke fra Zalando med litt pysjer og bodyer fra Name it. 

Nå må jeg stoppe litt. Får kjøpe noe fint når det nermer seg 😉

Kjøpte ellers litt rare siklesmekker på Wish ;-D

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg