Fy flate for noen kynnere….

Etter middag i dag følte jeg meg plutselig litt i dårlig form. Og plutselig fra klar himmel kom det store smerter fra magen. Det var driiiit vondt, og jeg klarte ikke snakke engang. Jeg skulle hjelpe sønnen å kjøpe en ny tlf på nett men klarte ikke konsentrere meg. Jeg begynte å puste rimelig hardt og sønnen spurte litt engstelig om han behøvde bekymre seg, han lurte på om det var vanlig og ha så vondt. Det kom ganske tett og jeg begynte å bli redd. De andre kynnerne jeg har hatt før har vart mye lenger og ikke vært i nærheten av så vondt. Nå var de ganske korte men desto vondere. 

Jeg måtte google tidlig fødsel og der sto det at nesten ingen overlever før etter fullgått uke 23, og jeg er 22+4. Disse kynnerne holdt på i ca 30 min. Jeg begynte å tenke på om jeg skulle ringe, men så ga det seg like fort som det kom. 

Sambo skulle reise å hjelpe søstern sin og han var nok usikker på om han skulle dra, men han tok sjansen. 

Nå har jeg begynt å tenke på å bleke håret lyst. Fryktelig skummelt, men er lei det mørke håret. 

8 kommentarer
    1. Kynnere kan være ubehagelige, har hatt det selv i mine svangerskap, og innimellom har jeg måtte puste meg igjennom de. Babyene har sparket mye etter slike episoder med sammentrekninger 😊
      Lyst hår er fint, har du hatt det før? Moro å prøve noe nytt uansett 😊

    2. Jeg er overhode ingen ekspert, men de jeg kjenner som har hatt kynnere har fått det ved stress eller fysisk aktivitet.

    3. Jeg har fått lette kynnere av å være på rolig handle- eller spasertur, særlig når det har vart en stund. Men siden det i tillegg kom rett etter middag hos deg, og gallestein kan trigges av store/tunge måltider, lurer jeg på om ikke den steinen som har plaget deg i det siste, også kan ha vært medvirkende?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg