Ja det er flaut og du har lov å le ;-D

Ei dame jeg kjenner tilbød seg å strikke en Marius genser i rosa til meg. Og jeg ble så glad. Hun brukte brukte bare en uke på å får den ferdig. Og den ble helt nydelig. Jeg brukte den en dag. Og siden den føltes litt stor tenkte jeg å vaske den på 40 grader. Men glemte i farten å skru av sentrifugen. Jeg ble rimelig laaaang i maska da jeg tok gensern ut av vaskemaskinen. 

DEN HADDE KRYMPET TIL BABYSTØRRELSE…..

Den var stein hard, ingen kan bruke den dessverre. 

MEN dama sa bare “løp å kjøp nytt garn så strikker jeg ny”…herregud…kan noen være så snille?? Joda det kan det 😉

Så nå har jeg hentet en ny.

Her ser dere en ny flott og en nyvasket….Men det beste tipset jeg har fått av flere er å klippe av armene har jeg det flotteste sitteunderlaget man kan tenke seg. Til en matchende genser he he. 

Så hva blir det neste tro.  Denne gravid tåka er skremmende. Jeg gjør så mye rart. Jeg var hos mamma og hun hadde en gammel maruis jakke fra min mormor som hun ikke brukte, men jeg skulle få. Den var litt møkkete så jeg sa at jeg kunne vaske den….men da kom det bare et hyyl…nei jeg gjør det!! skrek mutter ;-D ;-D Ha ha 

Men tusen takk til gode Nina som gjorde dobbelt arbeid for preggokløna. Du er en engel <3<3<3 Jeg skal vikelig kose meg med den nye gensern min 😉

2 kommentarer
    1. Så fin genser, og farger. Har bestilt strikking av Mariusgenser jeg også, lik til meg og vesla. Du er ikke den eneste som har fått krympet ulla du vasker 😂😂

    2. He he he du altså 😀 men det er nok fort gjort å få til dette. Har gjort det selv <3 Hun var veldig snill sim fikset deg en ny. Og så var det jo et kjempe tips å lage sitte underlag av den som ble ødelagt. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg