Hva skjer med kroppen ved ivf?

På disse bildene skiller 26 kg. Det var før det værste hormonkjøret begynte. Til sommerferien på Kreta hadde jeg jobbet knallhardt med PT for å kunne gå i bikini. Jeg stiller litt høye krav til meg selv, men når jeg tittet rundt meg kunne jeg roet litt ned…de fleste damer var mer utrent enn meg. Men jeg skal innrømme at jeg alltid har vært i overkant oppatt av å se tynn ut. Og jobben har vært ganske lett da jeg ikke har hatt anlegg for å legge på meg, før hormonkurene. 

Dette har satt seg litt i hodet nå da jeg vet hva for en møkkajobb jeg har foran meg fra juni av. Så slik kan kroppen se ut når man går på mye hormoner for å bli gravid. Jeg gjør overhodet ingenting for å slanke meg nå, det er ikke tiden for det når man går gravid. Det viktigste er at mini har det bra. Men skal innrømme at dette blir tungt fysisk. Det er veldig tungt å reise seg, bøye seg, drive husarbeid osv. Det er mest uvant da jeg har vært liten og nett og rask i vendingene

Nå har jo jeg hatt mange runder med hormoner. Har nesten ikke hatt pause i løpet av 4 år. Så er ikke rart kroppen reagerer som den gjør. 

Jeg har fått innkallelse til Ahus for å snakke om keisersnitt. Det blir spennende å se hvor det ender. 

2 kommentarer
    1. Det var litt av et utgangspunkt! Så flott! Virker som om du har viljestyrke og gjennomføringsevne godt over gjennomsnittet 💪

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg