Magebilde…på morsdagen

Jeg gruer meg for å legge ut magebilde. Det er skikkelig skummelt. Synes ikke det er gøy i det hele tatt. Trodde jeg kom til å bli pent gravid med en liten kul. Men føler meg som et monster som er i ferd med å explodere. Her er jeg allerede 22 kg over normalvekten min. 

Man hører at gravide er så vakre…har så fin glød, så fin hud, så fin mage….nei nei nei…..det er ikke slik. Det føles helt grusomt akkurat nå. Har ikke lyst til å kle av meg for sambo engang. Men dette er den nakne sannhet. Jeg vet at det er dette jeg har ønsket meg hele tiden. Men nå er det nedtelling til juni. Jeg er drit lei av å ikke kunne få skikklig smertelindring for migrene/hodepine og nyrestein. Men det er jo ingen vei utenom nå. Det må bare gå sin gang. 

I går gikk det i ett. Orket ikke blogge om det engang. Min datter kom på besøk på lørdag og lå over til søndag. Vi skulle bake boller. Jeg fikk kort der det sto at hun skulle spandere lunsj på meg i Oslo litt senere 😉 Vi er glade i å se på OL og skigutta og skijentene. Så da måtte jeg opp kl 07:30 for å sette bolledeig. Når fastelavensbollene var ferdige dro vi til mamma. Måtte feire henne også. Koselig med boller og krem sammen med datter og mor. 

Så måtte snuppa mi på fotballtrening i oslo så vi måtte kjøre henne til leiligeten hennes i Vika. Vi tok med oss 12 stoler som de hadde lånt til inflyttningsfest. Så bar det i middag til svigers. Alle må få sitt. Hadde med boller dit også. 

Så kom min svigerinne på besøk for å låne masse pynt til styling av leilighet, hun plukket ut det hun vil bruke så skal jeg inn i dag og style for henne. Hun skal slege leiligheten sin nå. 

Jeg har kjent masse liv lørdag og søndag. Det er en helt ubeskrivelig følelse når han baser der inne. 

4 kommentarer
    1. Tenk inni den flotte magen vokser det en liten gutt 💙 Tar du bilder hver uke for å følge med på utviklingen?

    2. Hvis du er 22 kilo over normalen så har du jammen et fantastisk utgangspunkt! Jeg skjønner hvordan du tenker, men du kommer til å få tilbake en fin kropp så aktive som du og sambo er. I tillegg får du en liten gutt 💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg