Au au au….

Det blir ikke så mye blogging om dagen. Jeg har fått en ny nyresten. Jeg har til tider fryktelig vondt. Jeg går inn i min egen boble, da jeg ikke kan ta så mye smertestillende. Denne er vondere enn forige gang. Så håper det går fort over. 

I dag har jeg vært hos kiropraktoren igjen. Jeg våkner midt på natten nesten hver natt og er stokk stiv i nakken og det er vanskelig å sove. Før kunne jeg jo medisinere meg men nå må jeg liksom bare holde ut. Jeg begynner å bli sliten av alle smertene. 

I går kom min datter på besøk, da hun skulle i en begravelse. Hun reiste hjem i ettermiddag for å dra på Kygo konsert men kommer igjen i morgen. Da skal vi kose oss med pizza 😉

Til uken skal vi kjøpe maling til barnerommet. Jeg har flyttet om rommene. Flyttet sønnen min til et annet rom. Blir moro å male der. Det blir en fin grønnfarge på en vegg, og en litt lysere på en annen vegg. 

Vi skal også inn til Lørenskog og bestille vogn, se på bilsete, seng og vippestol 😉 Det blir koselig. Mini sparker masse om dagen. Eller i dag har det vært litt stille men han begynner nok å “trene” igjen i morgen ;-D

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg