Farger til barnerommet

Nå begynner tankene å virkelig å rulle rundt barnerommet. Det jeg har bestemt meg for er grønntoner. Soft teal og tender green er så fine farger. Jeg skal male en vegg på rommet. Vi har et gammelt entresett i garasjen, og der er det en kommode og et speil som jeg tenker å male i samme sjanger. 

Vi har begynt å se på seng, stelebord og diverse småtterier. Det er mye å velge i, gelder meg masse til å komme i gang. 

I dag var jeg hos Sandvika nevrosenter igjen for å sette botox mot migrenen. I dag var det fryktelig vondt. Det har vært en tøff periode de siste 5 ukene. Jeg har vært som en overspent stålfjær og det har skapt spenninger som har gitt ekstra hodepine. Og da kan sprøytene føles vondere. Håper det roer seg litt nå. Etterpå ble det Peppes pizza til lunsj. 

På vei hjem dro jeg innom Stoff og stil for å kjøpe noe stoff til å sy trekk til min nye Kenwood maskin som jeg fikk til jul. Så den ikke blir så full av fett når den står på benken. Disse stoffene ble også i de samme grønntonene som jeg har tenkt å male barnenrommet med. Legger ut bilder når det er ferdig. 

I morgen skal jeg på lunsj med ei veninne. Gleder meg til det 😉

Nyrestenen har vært fraværende så langt i kveld, deilig 😉

 

 

3 kommentarer
    1. Så gøy med planlegging av barnerom da! Har dere begynt å tenke på navn? Er det lov å spørre hva dere hadde tenkt om det ble jente? Ha en fin uke:)

    2. Godt å høre at du koser deg med planleggingen, litt enklere nå som dere vet at det blir en gutt 💙 Veldig fine farger dere går for.
      Kos deg på lunsj i morgen 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg