It’s a boy ;-)

I dag var vi på ordinær ultralyd på Ahus. Endelig kom dagen vi har ventet så lenge på. Jeg fikk et aldri så lite panikkanfall på vei inn. Fikk nesten ikke puste. Jeg er jo så livredd for å bryte helt sammen. Og når jordmor spurte hvordan det gikk, da kom gråten med en gang. Bildet er laget litt symbolistisk med en liten del av de sprøytene jeg har brukt denne gangen 😉

Men alt sto bra til. Han er helt normal med perfekte mål. Termindato er fortsatt den samme. De forandrer visst ikke på det når det er ivf. Selv om flere jeg kjenner har fått flyttet den ved oul. Nå kan vi kanskje klare å senke skuldrene litt. Det var veldig godt å se ham på skjermen igjen. Han var en skikkelig sprellemann 😉

Så jeg måtte kjøpe litt i dag. Bare 2 bodyer og 2 bukser. Det er jo så søtt og lite 😉

I kveld skal jeg levere garnet til den utrolig snille damen som skal strikke Mariusgenser til meg 😉

Genseren blir omtrent noe slik, men sikkert mye finere ;-P

Med disse fargene. 

Gud jeg gleder meg <3

6 kommentarer

Siste innlegg