For en kveld…

I går var vi i 50 årslag til ei veninne av oss. Jeg bakte en kake til henne. Fikk masse skryt for den 😉

Jeg var veldig redd for å få kvelden ødelagt av smerter i nyra. Men jeg var smertefri hele kvelden, det var så deilig. Mange kom og sa de synes det var veldig koselig at vi skulle ha baby. Det var veldig koselig. 

Vi kom inn på tunet på den flotte gården møtt av synet av flere bålpanner med fyr på. Veldig koselig. Så gikk turen ned over jordet. Det var måkt en vei som var belagt med 300 fakler. Det var utrolig stilig og vakkert. I enden av veien var det et stort bål. Og det ble servert Gluvein (?) og gløgg. 

Når vi kom opp på gården igjen, bar det inn i en gedigen grillhytte. Der var det spekematsnacks. Og gaven fra oss var et foredrag med Thor Gotaas. Pussig skrue som er utrolig morsom å høre på. 

Etter dette gikk ferden videre til lokalet hvor det var bespisning. Nydelig hjortegryte laget av mannen til jubilanten. Mange fine taler og innslag. Kaffe og kaker. Musikk og dans til kl 01. Nattmat i grillhytta, det smakte fortreffelig med grillpølse kl 01:30 ;-D 

Vi var hjemme kl 03, og jeg sovna vel ikke før kl 04. Men en utrolig velykket kveld som det må ligge MYE jobbing og planlegging bak. Vi koste oss glugg…men stakkars den som skal arrangere lag etter dette. Det blir å hoppe etter Den godeste Wirkola…;-)

Og trur du ikke at ei utrolig snill dame (kan vel kalle henne “nabo” fra jeg var liten selv om vi ikke bodde nermest hverandre) tilbød seg å strikke en marius genser til meg. Gud jeg gleder meg til den er ferdig. Nå må jeg bare bestemme farge. Jeg har veldig lyst på lyse rosa. 

Godt helgen har gått fort. I morgen bærer det til Ahus for ordinær ultralyd. Jeg må skrive et fødebrev som jeg skal ta med i morgen. Nå er jeg så spent på hva som ligger i magen…jente eller gutt??

God søndag til alle <3<3<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg