Velkommen uke 20 ;-)

Da er vi kommet til uke 20. Jeg ser bare frem mot ultralyd på mandag. Det blir så spennende. Nå har nesten kjøpt noe flere ganger, det har vært hardt å vente. 

Jeg har kun gått opp 400 gram siden forrige jordmortime, skal til henne på tirsdag til uken igjen. Kanskje jeg ikke bllir 100 kg likevel. Det er jo det beste for både meg og babyen. Jeg driver ikke med slanking hvis noen tror det. Men matlysten er ikke så bra om dagen. Men får i meg mer enn nok likevel. Får ikke spist like mye hvert måltid, det er ikke så stor plass lenger. Så må spise mindre men oftere. I løpet av dagen blir det ikke så mye mat, men tar igjen til middag og kvelds 😉 I går tok sambo med seg kyllingvinger hjem…mmmm nydelig 😉 

I kveld skal jeg lage en sjokoladekake til et 50 årslag vi skal i, i morgen. Lover å ta bilde 😉 Har kjøpt noen nye utstikkere fra cacas. Snøfnugg…siden dama elsker ski og snø 😉 

Nyrestenen rikker seg ikke og er fryktelig vond innimellom. Men har pauser mellom. 

La helgen gå fort…;-)

3 kommentarer
    1. Gratulerer med halvveis i svangerskapet 😊 Tenk om to dager får du vite om det er en liten gutt eller jente i magen ❤ Forhør deg om å få økte/ hyppigere kontroller – slik at du slipper å være så urolig 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg