Angstanfall og mye tårer

Jeg tror det blir en slik vogn fra Stokke med terreng hjul. Fargen kommer an på hva som kommer ut av ultralyden på mandag. Nå har jeg så lyst til å begynne med redebygging. Male litt på barnerommet, pynte litt osv. Er jo helt “klein” etter å kjøpe litt nyfødt klær ;-P

I går måtte jeg til legen igjen. Jeg fant leukocytter i urinen igjen. Så da turte jeg ikke annet enn å snakke med legen. På legekontoret fikk de ikke så stort utslag, men med min historikk og at jeg var veldig redd og bekymret for babyen fikk jeg Selexid. Smertene er langt fra borte. Og jeg er kjemperedd for at det er noe annet i nyra. Men får jo ikke sjekket det nå. 

Jeg har aldri hatt angst før men det har jeg hatt mye av i det siste. Jeg blir helt paranoid når jeg får det for meg at det ikke står bra til med babyen. Jeg burde kanskje snakket med noen nå, men nå må jeg bare komme meg gjennom dette. Kan ikke pirke borti noe traumer nå, da løsner både det ene og det andre. Når jeg sier til noen at jeg skal ha barn begynner jeg å stortute, jeg er rett og slett kjempehormonell. 

I dag kjørte jeg svigermor til Strømmen fordi hun skulle ha en grå stær operasjon. Jeg skulle vente på storsenteret til hun var ferdig. Jeg spiste god mat og koste meg. Men jeg var så sliten når jeg kom hjem. Jeg måtte rett og slett ha en timeout på sofaen før jeg lagde middag. Jeg fikk kjøpt meg 2 nye gravid bukser, de er så gode 😉

Jeg sover fryktelig dårlig om dagen. Jeg har jo funnet en bedre sovestilling men våkner etter 3-4 timer og får ikke sove mer. I natt satt jeg oppe i en time i stua. Kan sikkert være derfor jeg er litt tåreferdig om dagen. 

Vi skal i 50 årslag i helgen og håper ikke tårene kommer da ;-P

Jeg fikk hentet meg 50 nye Klexane sprøyter i dag. Når den esken er tom tenker jeg at jeg skal slutte. 

4 kommentarer
    1. Åå, stakkars deg, så slitsomt det høres ut, håper smertene er bedre så du ikke plages sånn. Og ikke rart at du blir sliten av så
      lite søvn, da sitter tårene løst hos meg, i hvert fall. Masse lykke til videre, så spennende med ultralyd på mandag! Stor klem <3

    2. Slitsomt å ha angst og være urolig. Sikkert lurt å få økte kontroller med UL fremover, slik at du får beroliget deg med at alt er bra 😊 Så fin vogn dere tenker å kjøpe. Mtp norsk vinter anbefaler jeg 4-hjuling hvor forhjulene kan svinge 360 grader, eller låses 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg