Jeg må prøve en graivd pute om natten

Tilbake til en dårlig natts søvn. Så nå må jeg prøve noe nytt. Jeg har bestillt meg en Doomoo graivdpute. Håper den kan avlaste liggestillingen min. Jeg “vandrer” hele natten. Fra side til side og får ikke ro. Håper den kommer raskt. Jeg vil sove…..

Men halsbrannen er fortsatt borte..thank good så deilig. 

I går var jeg på lunsj/middag med en veninne som også prøver å bli gravid. Alltid kjempetrivelig, koser meg glugg 😉

Var også innom jobben for handle litt. Handlet jo selvsagt mer enn hva jeg skulle ha, mye fine tilbud 😉 Og alltid trivelig å komme innom for en prat 😉

Matlysten er borte for tiden og jeg kan gå hele dagen uten å spise, men tar igjen på kvelden he he. I går spist jeg ikke før middag kl 15 så da måtte jeg ha pølse i lompe når kl ble 8-9 på kvelden. 

Men nå skal jeg prøve litt nystekt baguett 😉

3 kommentarer
    1. Di putene er helt supre. Jeg slet også med å få sove, da jeg var gravid. Lå bare å snudde meg hele tiden, for jeg fant ingen god stilling. Men etter at jeg fikk tak i en sånn pute, så sov jeg som et lite barn. Håper den vil gjøre at du også sover bedre 🙂

    2. Jeg brukte en dyne jeg rullet til en pølse + en slik stor pute man får kjøpt på bl.a Ikea – funket som bare det, og var super som avlastning for bekkenet og etterhvert tung mage ved sideleie 👍😊 Viktig å sove godt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg