Deilig kveld og natt <3

I går måtte jeg krype til korset eller til Dr. Huseby rettere sagt. Jeg fikk resept på syrenedsettende. Og gud for en åpenbaring. Jeg kunne slappe godt av hele kvelden. Jeg har ikke kunnet slappe av på flere måneder. Men i går kunne jeg sitte rolig i sofaen uten å vri meg og sitte urolig. Merket at humøret steg mange hakk. Og natten gikk kjempefint. Sov som et barn. Herregud har ikke gjort det på lenge. Håper dette forsetter. 

I dag skal jeg igjen til Anette på Frøyaklinikken. Håper det blir 3 uker til neste gang. Er litt lei av å reise dit nå, hvertfall så ofte. 

I går hentet jeg også den store dunkåpen min. Gud den er så deilig. Kanskje jeg kunne hatt den litt mindre men greit å kunne ha noe under også. Jeg kommer ikke til å fryse mer nå hvertfall. 

Sjekket også hjertelyden i dag tidlig, fin og sterk. 

Her kommer et bilde av magen nå. 

Er veldig stor allerede men håper det stagnerer litt nå 😉 

3 kommentarer
    1. Glad du har fått noe som hjelper deg, ubehagelig med sure oppstøt og halsbrann.
      Tenk inni den flotte magen din ligger det er lite vidunder. Ville ikke bekymret meg over størrelsen på magen, enkelte ganger stagnerer veksten dersom den blir raskt stor til å begynne med 😊
      Nå er du snart halvveis 👍

    2. Kan jeg spørre, hva mottar du behandling på hos Frøya klinikken nå når du er kommet så langt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg