Smerter i magen…

Beautiful pregnant woman holding her back while sitting on a bed

I dag har jeg hatt en del vondt nederst i magen, helt nederst. Sikkert bare voksesmerter, men det er ganske slitsomt likevel. Når jeg står og går blir det værre. Men tror ikke det er noe farlig. Har sjekket med doppler og fin hjertelyd. Har også kjent bevegelser nå. I dag tok den kolbøtte, fasinerende 😉 Det kommer når jeg drikker kald brus. 

På fredag feiret vi en veninne som fylte 50. Masse damer som møtte opp som julebukker 😉 Kjempemoro og tror jubilanten koste seg glugg.  I går var jeg helt ferdig. Orket absolutt ingenting. I dag har det vært noe bedre, har gått en liten tur. Men bare til butikken for å kjøpe litt middag da min datter var på besøk 😉

Nå er det 14 dager til ordinær ultralyd. Dagene går altfor sakte nå. Vekten går ikke opp igjen ennå, men synes det er tungt. Magen er så svær at noen tror sikkert at jeg nedkommer når som helst. Så de neste 5 mnd blir lange og tunge, men det er verdt det 😉

Uke 18 nå (17+3)   😉

2 kommentarer
    1. Det er så flott at du har kommet så langt!. Nesten halvgått! Det blir sikkert både tungt og vondt. Men det er et gledelig arbeid etter alle dine anstrengelser. Og det har jo ikke akkurat vært lett og smertefritt det heller. Utrolig hva man utholder når man har øynene fiksert på målet. 💕 Tenker samboeren din er glad 💕 Blir spennende med UL.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg