Ooooops kjøpte seng jeg….

Jeg fikk se denne på salg i dag. Jeg har tenkt på lenge at en slik vil jeg ha. Den kan sette helt inntil min seng, også kan vi ta ned den ene veggen så ligger jeg og babyen innntil hverandre uten at han/hun ligger i min seng. 

Den var på halv pris, så jeg slo til. Det er mye som skal kjøpes inn og jeg har jo solgt og gitt bort alt som var etter ungene. Sengen er grå og det passer inn på vårt soverom. Og 900,- er jo ikke noe jeg dør av rent økonomisk ;-D

Den siste uka har tankene mer og mer penset inn på barnerommet. Og vi er ikke slike som gidder å pusse opp i tide og utide. Vi bor i et nesten nytt hus. Så fargen på den ene veggen må vare i mange år. Det blir ikke babyrosa eller babyblå, men tror det blir en fin grønn farge. Grønt er en beroligende farge også. Så er spørsmålet om vi skal flytte 18 åringen til et annet rom slik at barnerommet blir ved siden av oss. Det er litt jobb og han gidder nok ikke gjøre så mye så det faller på meg. Og jeg vil gjerne snart ha gjort dette mens formen er fin. 

I dag har jeg også bakt litt ( i går også). Rundstykker i dag og kringle i går. 

Jeg bruker Trines Matblogg mye. Hun har fantastiske oppskrifter. Og dette ble veldig godt. Men oppskriftene på gjærdeig skal ha lang tid så hele dagen går jo. 

Januar brukes til å bruke opp rester. Jeg hadde igjen en stor “busk”  basilikum som måtte brukes før den visnet. Så da jeg fant et par pakker kjøttdeig i frysen ble det spagetti bolognese til midddag. Jeg hadde også hakkede tomater  på boks og lagde en saus av tomater, basilikum, salt, pepper, hvitløk, sjalottlauk, paprika. Den dufter herlig. Gleder meg til middag. Inviterte også mutter for å være hyggelig da 😉

Ønsker dere en fin mandag. 😉

4 kommentarer
    1. Kjekt med slik bedside seng, har ikke hatt slik selv, men vet om flere 😊
      Så moro å gjøre i stand til babyen, det er jo så koselig 😊 Nam, gjærbakst – kommer gjerne å tar en bit jeg, skulle det bli noe igjen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg