Hormonene løp løpsk igjen….

I går skulle jeg gå en lang tur. Skulle bli godt å komme igang igjen etter en lang sykdomsperiode. Så turen skulle gå ned til Fetsund lenser og opp igjen. Det gikk fint ned til Fetsund, men når jeg kom dit var jeg ganske sliten. Når jeg kom øverst på en veldig bratt bakke, skulle jeg sende en melding til sambo om at han kunne plukke meg opp når han kom fra skitur. Jeg gikk helt i kanten der jeg skulle gå, hadde akkurat når jeg hadde lagt tlf i lomma tuter det noe inni helv… bak meg. Jeg skvetter så voldsomt at jeg hopper opp. Jeg blir fly forbanna med en gang fordi bilen hadde all plass i verden for å komme forbi. Da sklir bilen opp på siden min, en rød blank Tesla. Kæll’n ruller ned vinduet og sier “Bilen er så stille skjønner du så jeg må tute”….what!!! Har du kjøpt bil som er så stille at du må tute på alle mye trafikanter for å ikke kjøre dem ned….. Jeg spør om han hadde så dårlig tid at han ikke kunne bare kjøre forsiktig forbi? Han gjentar at bilen var så stille…men tuta di skremte meg så vannet holdt på å gå…..den var ikke stille for å si det sånn. Jeg ble skikkelig forbanna, slik man blir når man blir skremt. Greit med el-bil men hvis du må buke tuta på folk som går på tur, da blir det kanskje litt feil….

Her går det i Broen nesten hele døgnet. Vi har sett sesong 1 og 2 på bare noen dager. Jeg ser jo nesten ikke tv, men nå er jeg hekta. 

Skulle akkurat sjekke hjertelyden…fant den ikke….uff er litt bekymret nå. Er jo i uke 17 (16+3) Kanskje ringe Aage???

2 kommentarer
    1. For en merkelig fyr. Må håpe at du ikke treffer på den sjåføren flere ganger. For at du skal få ro, så kan det kanskje være lurt å ringe. Er ikke godt å gå rundt å være bekymret <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg