Grinekjerring….

I dag var jeg hos jordmor igjen. Jeg er helt død på morran om dagen, og det kommer sikkert av late dager i jula. Men fikk tatt dusjeprøve/urinprøve, dvs at jeg må dusje meg nedentil før jeg tar urinprøve så den ikke blir påvirket av noe. Jeg stickset den selv og det var ingen bakterier igjen. 

Når jeg ankom helsestasjonen var det helt fullt av nyfødte babyer der, noe som sikkert satte meg litt ut. For når jeg kom inn til jordmor begynte jeg bare å grine… Jeg skjønte ingenting selv, vet ikke hva jeg ble så emosjonell av heller. Og det bare fortsatte, for hvert spørsmål hun stilte bare hikstet jeg. Hun sa det var vanlig at man var litt hormonell nå. Men er det mulig  da he he… Hun startet med å finne hjertelyd og når hun spurte hvordan det var å høre den bare rant det over…jiz ;-D

I morgen er jeg fullgått 16 uker. Det blir en milepæl for oss. Håpet stiger litt. 

Skal bli godt at isen på gangveien blir borte slik at jeg kan komme igang igjen med gåturer. 

Nå hadde jeg på årskavalkade for sporten, griner nå også når norge vinner gamle medaljer….my good…hvordan skal dette gå…

2 kommentarer
    1. Det er klart du er emosjonell. Det høres ut som en meget sunn reaksjon på alt som har skjedd og alt du har vært igjennom de siste årene. 💕 Klem til deg 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg