Hun gikk i fella….

Damen som så gjerne ville snoke på bloggen min gikk i fella. Hun fant bloggen til slutt. For da jeg sjekket FB hadde hun slettet og blokkert meg. Med andre ord har hun skjønt at jeg snakket om henne. Men hun lider nok mer av å ikke få vite noe om meg, enn jeg lider av å se hva hun driver med he he… Men det triste er at siden vi har gått i klasse med hverandre i 9 år hender det jo at det er noen klassefester, og dette har ødelagt for min deltagelse for fremtiden. Takk skal du ha!!! Og det at mora di “blæsta” nyheten for mamma, kommer jeg aldri til å tilgi dere. 

Men over til det som er viktig. Nå finner jeg pulsen lettere for hver gang med doppleren. På onsdag var den oppe i 143. Så høyt har jeg ikke fått før. Men den gjør meg roligere, helt klart. 

Julen har vært travel. Vi blir stadig bedt i selskap, og det er veldig hyggelig. Det er bare et problem når jeg skal finne klær. Jeg trodde jeg kom til å bli “pent” gravid, men er bare bælfeit. Er nå oppe i XL str, og er drit lei allerede. Venter bare på å få trent det av meg igjen. 

Har fått urinveisinfeksjon igjen, men hadde antibiotika liggende, det er bare det at jeg blir så kvalm av den. Jeg har også måttet selvmedisinere meg med Prednisolon pga bihulene. En liten kort kur skader ikke i 2.trimester. Og jeg merket forskjell med en gang. 

Er nå i uke 16 (15+1). Er  fortsatt litt på tuppa disse ukene. Men har jo troen på at det skal gå bra. 

Ønsker alle leserne mine Riktig godt nytt år 😉

5 kommentarer
    1. Godt nytt år! Og kos deg masse! Her går det i strikking til nyfødte. Og det virker som om det er mange småttiser på vei i 2018!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg