Nå har jeg fått nok…..

Nå gidder jeg ikke mer. Sorry men nå er det så mye grafsing i mitt privatliv her på bygda at jeg har fått nok. Bloggen må få hvile til dette har lagt seg. Visse mennesker må bare grafse i andres privatliv. De går nesten over lik, og bruker alt de kan av midler for å få vite noe de kan grafse i. Jeg blir så eitrande forbanna når noen bruker andre for å finne bloggen min ved å sende meldinger rundt på bygda. Det er å synke så lavt. Tenk å lære sin datter at slikt er greit. At man skal bruke alle midler for å finne noe juicy på andre. Slik at man kan fremheve seg selv på neste veninne sammenkomst. Er jo ikke rart det blir mobbing blant tenåringsjenter når mor går foran som dette eksempelet. 

Og nå må vi faktisk fortelle det til svigers, lenge før vi hadde tenkt. Fordi vi har lyst til å fortelle det selv…er det så mye å forlange?? Og hvis det nå skulle gå galt, ja da har de hvertfall noe deilig å grafse i. Jeg kan synes jeg kan høre argumentene dems. “Herregud får unger når man er så gammel”…osv. 

Jeg er så oppbrakt over dette at jeg måtte til ekstra ultralyd for bekrefte at det sto bra til selv om jeg er stressa over dette. 

Dette skulle være en  anonym blogg, en minnebok over vår reise. Men det er noe “noen” ikke skjønt. Hvis jeg hadde hatt lyst til å si det, hadde jeg postet det på FB for lenge siden. Men det har vi ikke gjort. Nettopp fordi DU som bor i bygda mi ikke skal vite noe. 

Denne bloggen er jo for de som kjører på samme vei som oss. Det er veldig mange der ute som synes det er trist at bloggen ikke oppdateres, og nå er det gamle venners skyld. Det er trist at vi  ikke kan få gjøre dette på vår måte. 

Dette er en liten og meget spesiell blogg, for de som lurer på det samme som jeg gjorde for noen år siden. Man finner ikke denne bloggen hvis man ikke bruker de rette søkeordene. Så jeg er lei meg over at en av mine nærmeste har blåst meg med denne bloggen. 

Jeg håper du som var så ivrig etter å finne denne bloggen får noe skikkelig juicy og snakke om. Annet enn dine drit kjedelige hytteturer som blir flittig lagt ut på FB. Og jeg må si det, jeg er helt uinteresert. 

18 kommentarer
    1. Skjønner du er oppbrakt! Det ville jeg og vært. Greit å få røyket ut hvilke venner som ikke er til å stole på. Men til litt høy kostnad for deg denne gangen. Høres ut som om UL gikk bra da 💕

    2. Jeg finner ikke ord – tenk at det finnes mennesker som kan synke så lavt – jeg trodde ikke det var mulig. Bloggen din er så viktig for så mange, og jeg forstår at den er viktig for deg. Kan du ikke opprette ny blogg og kun utgi navnet på bloggen til de du vil skal ha kjennskap til den? F.eks kan de på FB gruppen få den, samt de som spør deg om det via denne bloggen her.. Bare en tanke slik at du slipper uønskede snikere her inne

    3. Huff, dette var trist å høre. Og fy så full av sladder folk er, er det mulig!!! Skjønner godt du er sint og fortvilet! Ville bare si at bloggen din har betydd utrolig mye for meg og at det på en måte har vært “godt” å lese om en annen i samme situasjon. Selvom vi er mange som går gjennom dette, ufrivillig barnløshet, utallige IVF, undersøkelser, operasjoner, sprøytestikk, opp og ikke minst mange nedturer, så føler man seg likevel veldig alene oppi dette! Men bloggen din har bidratt til at i allefall jeg har følt meg litt mindre alene! Jeg har vært gjennom mange av de samme tingene som deg, og for alt jeg vet har vi kanskje sittet på samme venterom samtidig, uten at jeg vet hvem du er! Det er jo det som er så fint med en anonym blogg, man kan dele viktige og nære ting med andre, men likevel bevare privatliv! Tusen takk! Håper du fortsetter bloggen etterhvert! Og masse lykke til videre så lenge!! <3

    4. Ikke lett å heve seg over slikt når man er på tuppa allerede 🙁 Men gratulerer med nok et vel overstått ul <3 Dette skal gå bra for dere uansett 🙂 Sladrekjerringene kan seile sin egen sjø. Ingen vits i å dele med folk som ikke eier empati. Stor sympatiklem fra meg

    5. Synd! Hadde blitt irri selv. Det trenger du ikke nå. Lykke til videre!!!! Klem fra meg

    6. Så dumt. Sladder på bygda er så unødvendig og kjedelig. Jeg er i en ganske annen situasjon enn deg, men har vært gjennom en annen type fertilitetsbehandling og sitter nå med en sovende bylt på brystet. Håper dere gjør det samme som deg om noen måneder.
      Jeg er interessert i å følge historiene til folk som har en litt annen vei mot babydrømmen. For å finne blogger å lese har jeg gått inn på blogglisten under fanen gravid. Det var der jeg fant deg. Så det kan hende det er lettere for folk å finne bloggen enn du trodde… Uansett, unødvendig å spre det rundt.

    7. Ida Emilie: Så flott at dere har fått oppfylt drømmen <3 Men iom at denne bloggen er anonym så er det ikke lett å finne ut. Og går man virkelig inn på disse listene uten å drive i denne bransjen selv? Jeg hadde aldri gått inn på disse sidene hvis jeg var ferdig med barn og over 40 hvis jeg ikke hadde vært usannsynelig nysgjerrig ;-D Men tusen takk for at du skriver inn og følger bloggen min 😉

    8. Det har du rett i. Jeg aner jo ikke hvem disse damene er, og hadde nok ikke lett selv dersom jeg ikke hadde vært i prosessen jeg har vært 🙂 håper du fortsetter å blogge. For selv om jeg nå er ferdig med å få barn så interesserer temaet meg fortsatt. Jeg heier på dere og er spent på fortsettelsen!

    9. Forferdelig kjipt at noen ikke eier skam og ikke har bedre å gjøre enn å sladre om andres privatliv. Jeg skjønner at det kan bli vanskelig å fortsett denne bloggen nå som den ikke lenger er helt anonym, men jeg håper du vil fortsette. Jeg finner mye støtte i å lese om dine prosesser og dine kommentarer på min blogg er alltid oppløftende. Lykke til videre, med eller uten blogg <3

    10. Hei
      Så utrolig dumt å høre at folk kan være sånn! Jeg skjønner godt om du nå har behov for å ligge lavt ja..
      Jeg husker ærlig talt ikke hva jeg søkte på når din blogg dukket opp assa..men noe med min høye alder vs et uventet svangerskap med massive problemer (for min del som du sikkert husker..) var det jo.. Jeg har uansett blitt veldig glad i bloggen din, jeg følger med deg, og jeg føler med deg. Håper innerst inne at jeg får med meg “slutten” og da helst en lykkelig slutt! Men jeg skjønner hvis du har mistet lysten på å dele den med meg og alle dine andre lesere. ❤️❤️❤️ Masse lykke til uansett! Og måtte du få has på “sladrerne”

    11. Håper det gikk fint på ul i går og at NIPT-testen er tipp topp! Gjorde de ikke pregenetisk testing av eggene før du satt inn? Da ville en jo sluppet den dype fosterdiagnostikk…

    12. Hanna: Det gikk fint på ul 😉 får svar om en uke. Nei gjorde ikke pdg. Fordi det er veldig dyrt og fordi vi ble anbefalt å ikke gjøre det, da altfor mange egg ikke overlever og vi står i fare for å miste gode egg;) Det sa hvertfall klinkken 😉

    13. Åh, jeg blir så kvalm av at folk skal ødelegge for andre. De burde heller takke deg for åpeheten din akkurat som alle vi som spent følger reisen deres gjør <3

    14. Hei. Kom over bloggen din for noen dager siden og startet å lese den i riktig rekkefølge dvs fra 2015 og frem til i dag. Hade gledet meg til desember oppdatering men skjønner godt at du tar en pause. Blir nesten som en bok du leser og så mangler de siste sidene. Håper vi en dag får vite fortsettelsen og at dette går bra for dere! Hilsen ei på rugedag 7 og som vurderer test i morgen tidlig. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg