Ny ultralyd i kveld…

Nå har det endelig gått 14 dager. Huseby kunne ta meg inn i kveld. Jeg er selvsagt helt ødelagt. Har ikke sovet i hele natt. Er kjemperedd for MA (missed abortion), fordi da har man fortsatt masse symptomer og kroppen vet ikke at det er over. Har jo vært gjennom dette altfor mange ganger nå. 

Det har ikke vært oppdatering på en stund, da jeg oppdaget at det har lekket ut på det gamle bostedet mitt at jeg driver denne bloggen. Det var jo ikke hensikten. Dette skulle være en minnebok for huske hva vi har gjort. Vi har jo vært gjennom mye, på mange steder og klinikker. Men nå ble lysten borte for å skrive blogg. En av mine veninner har tydeligvis funnet ut at det er greit å fortelle om det. Og når 1-2 vet, tar det ikke lang tid før “alle” vet. Dette synes jeg var trist. Denne bloggen er jo for spesielt interreserte. Man finner ikke denne bloggen hvis man ikke vet terminologien. Men jeg har vært for naiv som vanlig. Jeg stoler for mye på folk. 

Formen er veldig opp og ned. I et par dager har crinonen som kommer ut igjen vært litt svart. Altså gammelt størknet blod. Vet ikke hva det kan bety, Men skjøre slimhinner er kanskje forklaringen. Det får vi vite i kveld. I dag har jeg vært veldig kvalm, men kan komme av at jeg ikke har sovet så mye. Nå håper jeg timene går fort til ultralyd. 

 

22 kommentarer
    1. Hei! Så kjipt. Jeg hadde heller ikke likt det. Du har jo vært veldig åpen og. Håper du fortsetter bloggen. Lykke til i kveld! Krysser fingrene. Det er verdt strevet. Klem fra meg

    2. Så synd at noen ikke respekterer ditt ønske om å være anonym. Spesielt når det gjelder et så sårt og privat tema. Håper du vil fortsette å skrive. Lykke til på ultralyden<3

    3. Tror jeg også hadde blitt litt sinna, om noen “fant” min blogg og fortalte alle venner og bekjente at det var meg. Snakk om å ikke respektere andres ønske! Fortsett å blogge, syns det er viktig å dele historier, slik at andre skal vite at de ikke er alene <3 Og masse lykke til i kveld! Krysser fingre for at alt er i orden 🙂

    4. Rart at enkelte ikke skjønner at dette er et sårt tema og ikke bare noe man “plaprer” rundt om… Har tenkt på deg og vært inne hver dag for å se oppdatering fra deg. For meg ihvertfall i samme situasjon som deg, så betyr bloggen din mye for meg og jeg håper du vil fortsette 😊 Masse lykke til i ettermiddag og jeg er sikker på at det går bra 😀

    5. Jeg blir oppriktig lei meg på dine vegne, dårlige ‘”venner” som kan gjøre slikt.
      Husk at bliggen din betyr mye for deg og mange andre, så jeg håper du fortsetter. Det var jo via den du og jeg fikk kontakt, og etterhvert fikk igang FB gruppen ❤

    6. Masse lykke til i kveld !;) Jeg tror du hjelper mange ved å være så åpen som du er.. Og så er det en veldig koseli blogg å følge, prøvingen og litt om hverdagssysler hos dere;)

    7. Jeg har fulgt med her sen du mistet i 2016. Fikk selv en datter i feb 2017 og ønsker deg masse lykke til.

    8. Så leit at noen går og forteller når man tydelig går inn for å være anonym. Vi er mange her som følger spent med på blogge din. Mange av oss er i samme situasjon, og kan tydelig kjenne på nerven og følge spenningen i det du skriver om. Den fasen du er i nå er veldig nervepirrende. Har jo flere misslykkede forsøk bak meg selv, men heldigvis resulterte ikke blødningene i noe skummelt denne gangen. Men tenker at selv om v prøverne skulle lykkes med graviditet vil mange av oss kjenne på uroen om ting som kan gå galt helt til vi sitter der med et levende barn i armene. Jeg krysser virkelig fingrene for at Huseby gir deg gode nyheter i kveld, og at dette går fint hele veien <3

    9. Noen må gjøre seg interessant ved å fortelle om andre. Jeg opplever det samme men uten å ha blogg da. Venninner jeg forteller dette til plaprer i vei til andre uten å reflektere over hvor privat dette er og hvor vanskelige problemstillinger vi må forholde oss til og som vi gjerne vil velge selv hvem vi vil diskutere dette med. Jeg er enig med Oppil. Du betyr veldig mye for oss i samme situasjon. Stor klem til deg. Og fy til sånne tankeløse venninner.

    10. Glad mamma: Ja hva skulle vi gjort uten gruppa 😉 Jeg har fått fortståelse for at bloggen betyr mye for mange i løpet av kvelden 😉 Takk for at du alltid skriver så oppløftende til meg <3

    11. Nei. Hun er hjemmelaget, prøvde i 7 år med første som er født 2013. Og nr 2 kom som en bonus i 2017. Vi er godt voksne, selv er jeg 43…

    12. Bloggen din inspirerer og gleder mange, så det er synd du skal måtte begynne å sensurere deg selv pga. sensasjonslystne naboer, men vi håper alle at du likevel vil fortsette <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg