Ultralyden ble flyttet til i morgen

Dr. Huseby kunne ikke ta timen i dag da han jobbet på et annet sykehus lenger unna. Så det blir i morgen. 

I mens sitter jeg å hører ringeklokka dure i et sett. Mange unger på døra for å få godterier. Det synes jeg er veldig trivelig. Så trivelig at jeg blir sentimental og holder på å begynne å grine når jeg ser alle de flotta unga. Jeg er jo vanvittig lettrørt fra før, og nå med så mye hormoner sitter tårene løst både for triste og morsomme ting. Jeg hadde planer om å kle meg ut selv, men formen var ganske laber så det utgikk. 

Jeg har en del murringer i livmor. Jeg synes ikke jeg har hatt det så sent og så mye. Så fort jeg beveger meg blir det vondt med en gang. Om det er et godt eller dårlig tegn vet jeg ikke. Jeg er mildt sagt nervøs for timen i morgen. 

Men for å få timene til å gå har jeg begynt å se en serie. Jeg er jo ikke så fan av å se på serier. Men nå kjeder jeg meg såpass at jeg må finne på noe. 

The handmaids tale, en litt dyster serie med damer som blir tatt til fange og gjort til fødemaskiner…

Jeg er jo innom FB hvert kvarter cirka hele dagen. Og du vet du har vært for mye på FB når du leser papiravisen og leter etter likerknappen….he he

Jeg lover å oppdatere dere i morgen. Men etter ultralydtimen (hvis det er gode nyheter) skal jeg til Frøyaklinikken så det blir ikke før utpå ettermiddagen. 

6 kommentarer
    1. Du får legge deg tidlig slik at morgendagen kommer raskere. Lykke til i morgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg