Vært på ultralyd i dag ;-)

Jeg klarte ikke vente. Jeg snakket med Huseby og han tok meg inn. Den lille med den røde ringen rundt er vel fosterannlegg nr 2. Men det hadde han ingen tro på. Men han synes det var litt for tidlig til å være skråsikker på fosteranlegg nr 1.  Han kunne så vidt skimte hjertet (det kunne nok jeg også) men han ville ha ny ultralyd om en uke for å være helt sikker, men han hadde stor tro på dette.  

Nå har jeg studert bilde opp og ned og kan innbille meg at det er 2 stk i den store boblen….Jiz man loco i hodet av dette her. Men kan nesten skimte 2 skygger av 2 rundinger. Det ville jo betydd eneggede tvillinger men sannsynligheten er veldig liten. Og vi er glad bare det er liv der. 

Så nå blir det lenge å vente en uke til. Dumt jeg ikke ventet til torsdag hos Huseby men men er man utålmodig så er man utålmodig he he 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg